AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Gamlefolket har besøk, hvor det blir rester av hjemmelagede kanelsnurrer. Jeg har veldig lyst på, men var en venninne som sa til meg en gang at slike boller er veldig usunne, og at det er masse kcal i de. Stemmer dette? Har såkalt kosedag i dag, men hvis en bolle inneholder masse kcal, vet jeg ikke om jeg heller skal stå over... Dette er jo en filleting, men nysgjerrig på om den inneholder 100 eller 500 kcal lissom :gjeiper: Og hjemmelaget er vel som regel alltid sunnere enn kjøpt?
Miki Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Tusenvis av kalorier i slik bakst, men fyyyy så godt! :-)
DysterPytten Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Altså, regner med den er relativt usunn. Hvete, smør OG masse sukker i dem:p
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 En inneholder neppe 500, er du gal? Da er det snakk om en SVÆR kanelbolle!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Tipper rundt 250 for en jeg. Muffinser uten topping pleier å ligge på 200 så.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Okei Kommer opp i ca 2000 kcal i dag hvis jeg spiser en, så synes ikke det er så gale. Grunnen til at jeg spør, er at jeg holder på å gå ned i vekt, samtidig som jeg har en kosedag i uken, da på lørdager. Når det er sagt, spiser jeg ikke ubegrenset, men litt godteri, f.eks 40 gram sjokolade, litt popcorn ol. Så i dag har jeg altså lyst på kanelsnurr :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Okei Kommer opp i ca 2000 kcal i dag hvis jeg spiser en, så synes ikke det er så gale. Grunnen til at jeg spør, er at jeg holder på å gå ned i vekt, samtidig som jeg har en kosedag i uken, da på lørdager. Når det er sagt, spiser jeg ikke ubegrenset, men litt godteri, f.eks 40 gram sjokolade, litt popcorn ol. Så i dag har jeg altså lyst på kanelsnurr :gjeiper: kos deg med den det har du veldig "råd" til:)
Pinkee Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Spis en kanelsnurr du, er noe med den psykiske helsen og:) 1 kanelsnurr i uka, er bra for sjelen Men, flott du tenker før du putter inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå