Bovary Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Har noen et godt deo-tips til stroppeløs kjole? Vil nødig ha hvite flekker under armene...må ha noe som er effektivt mot svettelukt også, da
bobbi Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Har noen et godt deo-tips til stroppeløs kjole? Vil nødig ha hvite flekker under armene...må ha noe som er effektivt mot svettelukt også, da Det har jeg og lurt på...også må den jo ikke sette flekker på dressen/antrekket til brudgommen heller.... Følger med
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Begynn med å bruke aluminiumklorid jevnlig nå, så kan det hende du slipper deo i det hele tatt når bryllupsdagen kommer Fås kjøpt på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Begynn med å bruke aluminiumklorid jevnlig nå, så kan det hende du slipper deo i det hele tatt når bryllupsdagen kommer Fås kjøpt på apoteket. Dette middelet er ganske sterkt, så ville ikke anbefalt det med mindre du har problemer med svette. Annet alternativ er å ha med våtservietter og spraydeo eller body mist. Da kan du bruke dette hvis du føler behovet for det
Lillaa Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Jeg bruker til vanlig en fra Vichy som skal holde 48 timer. Funker bra i det daglige, så trur ikke det ville vært problem med kjole. Har ikke hatt problem med flekker på klær, selv om den ikke sier noe om det.
LilleMy Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Om ikke aluminiunsklorid er noe for deg har jeg hatt lykke .med Sterilan som ikke gir hvite flekker (24t), og også Apotekets Stop24.
lilleGrethe Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Jeg har brukt aluminiumklorid tidligere, men har funnet en mildere versjon fra Aco. Se link her. Den har de solgt på apoteket der jeg bor. Den kan brukes kvelden før, men jeg føler den ikke er så sterk. Ellers bruker jeg Neutrals deodorant, og føler den er både bra og skånsom. Har ikke opplevd at den farger av på klærne. Jeg tror det viktigste er å ikke bruke en spray-deodorant, da de ofte har hvitt pulver i seg.
Gjest bazibaz Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Jeg vil anbefale den fra Aco. Den er veldig effektiv for meg i det daglige, i hvert fall. Såpass at jeg kun trenger påføre den maks hver annen kveld.
Gjest Solmåne Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Jeg vil anbefale den fra Aco. Den er veldig effektiv for meg i det daglige, i hvert fall. Såpass at jeg kun trenger påføre den maks hver annen kveld. Samme her! Det beste jeg har vært borti Man får kjøpt den på apoteket
bobbi Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Farger den fra Aco av på klær? Har ikke noe svetteproblem,jeg ihvertfall, trenger bare en som funker sånn vanlig,og garantert ikke farger av
Gjest Solmåne Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Farger den fra Aco av på klær? Har ikke noe svetteproblem,jeg ihvertfall, trenger bare en som funker sånn vanlig,og garantert ikke farger av Nei, det har ikke jeg opplevd iallefall
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Husk å la deodoranten tørke helt før dere tar på klær, da er det mindre sannsynlig at den smitter av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå