AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hei alle sammen. Jeg er interessert i båttur til Danmark (drar på onsdag fra Oslo og kommer tilbake på søndag samme uke) og lurer på om hvor kan man kjøpe billigst mulig billetter? Jeg finner turer bare med lugar. Fins det ikke reiser uten å bestille lugar? Takk for tips!
Tussilago_2 Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 (endret) Du må nok ha lugar på nattseilingene (mener jeg å huske). Endret 10. september 2011 av Tussilago_2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Fra Oslo til Danmark har du bare to alternativer. Stenaline til Hirtshals og Dfds til København. Da begge er overnattingsturer må du ha lugar! Stenaline er billigst. Alternativet kan være å ta superspeed fra Larvik eller Kristiansand. Det er korte turer (3 timer?) så der er det ingen lugar.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Takk for svarene. Da blir det lugar med Stenaline, ja. Takk, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå