Susa Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Jeg lurer på om jeg kan være gravid, har ikm den 14. Igår kom det litt væske ut av brystene, bare et par dråper, det har aldri skjedd før... Og idag er jg så utrolig bevisst på brystvortene mine..gjør ikke vondt, men jg kjenner de mot stoffet i bh'en hele tida.. Må vel bare vente å se om mensen kommer, men hva tror dere? Er det litt for tidlig med sånne symptomer?
Susa Skrevet 10. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2011 bor i ei lita bygd, så er litt vrient å få kjøpt sg tester her...må vel bare smøre mg m tålmodighet til ikm da..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Så lenge du har pult kan du være gravid. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 *til ab over meg* Jeg har kontorpult hos meg. Kan jeg virkelig være gravid p.g.a. det mener du? 1
Susa Skrevet 10. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2011 jeg håper virkelig at jeg er gravid..men er sikkert bare psyken som spiller mg et puss..
Gjest Cupcakes Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 bor i ei lita bygd, så er litt vrient å få kjøpt sg tester her...må vel bare smøre mg m tålmodighet til ikm da.. Du kan kjøpe tester på Nettet de leverer kjapt og i diskre pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå