Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å sende sin mann på guttetur til Polen? Har aldri vært i det landet, og kan ikke si jeg gleder meg. Noen er single, andre i forhold. De single er jo veldig på at de skal se på damer, eller sjekke damer. Kan ikke helt like denne utviklingen i samfunnet, med egoistturer. Vi er etablerte med hus og barn, men tror det er en guttunge i de fleste menn.

P.S Nei,jeg kunne aldri reist på jentetur til Tyrkia.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det er opp til deg det, om dere stoler på hverandre. At du spør her tyder egentlig på at dere har litt dårlig kommunikasjon og åpenhet, eller?

Jeg synes han skal få reise på tur, du kan ikke ha han i bånd hele tiden heller. Ville du likt at han nektet deg jentetur til tilsvarende destinasjon?

Skrevet

Hvorfor skal det ikke være trygt å sende ham til Polen? Landet er ikke ansvarlig for hva han foretar seg der. I Polen finnes det lett tilgjengelige eskortepiker, strippeklubber og et og annet bordell, som i alle andre land med andre ord. Om han reiser ned der og føler at han kan slå seg løs på alle de tingene der, så er det vel litt samme hvilket land han er i hvis det er den holdningen han reiser på tur med.

• Liker 1
Skrevet

Er bare redd han blir påvirket av single venner. Jeg vet de alltid drar innom strippebuler, og jeg kan ikke si at jeg liker det. Er lett å la seg rive med, og kjøpe private dance. Det er menneskehandel i mine øyne. De jentene som danser nakne er noens døtre de og. Det er bare synd på dem.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Da sier du det til mannen din. At du forventer at han IKKE drar innom strippeklubber ;)

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Er det trygt å sende sin mann på guttetur til Polen? Har aldri vært i det landet, og kan ikke si jeg gleder meg. Noen er single, andre i forhold. De single er jo veldig på at de skal se på damer, eller sjekke damer. Kan ikke helt like denne utviklingen i samfunnet, med egoistturer. Vi er etablerte med hus og barn, men tror det er en guttunge i de fleste menn.

P.S Nei,jeg kunne aldri reist på jentetur til Tyrkia.

Hvis du ikke stoler på ham og hvis han ikke bør stole på deg så kan dere like godt finne noen andre, begge to.

Skrevet

Men det gjør de jo, for de andre skal det. Han står ikke utenfor og lar meg bestemme det. Jeg er ikke moren hans, som han sier. Men men, vi jenter må visst tåle det meste ja.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Men men, vi jenter må visst tåle det meste ja.

Forklar............. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Alle gutteturene til Polen som jeg har hørt om handler om damer. Jeg hadde ikke blitt glad hvis mannen min skulle på guttetur til Polen. Jeg stoler på han, men ikke på vennene hans. De kan finne på mye rart når de blir litt fulle

Skrevet

Hvor i polen skal de?

Det er mange flotte damer i polen, og de er gratis :)

Skrevet

Hvor i polen skal de?

Det er mange flotte damer i polen, og de er gratis :)

Så hyggelig og galant av deg å mobbe TS da! Virkelig edelt!

• Liker 4
Skrevet

Så hyggelig og galant av deg å mobbe TS da! Virkelig edelt!

Mobber?

Jeg er bare ærlig. Og det er virkelig ikke edelt å lyve.

Skrevet

Ja mye kan skje. Hvor i Polen vet jeg ikke, men damer finnes overalt. Synes bare terskelen for utroskap og prostitusjon er meget lav. Det er så trist for oss som alltid er trofaste og holder oss borte fra slike teite fristelser.

• Liker 1
Skrevet

Damene i polen er billig, men jeg vil ikke påstå at de er så flott og vakre akkurat.

Smak og behag da, de er sikker DIN type. :fnise:

Skrevet

Damene i polen er billig, men jeg vil ikke påstå at de er så flotte og vakre akkurat.

Smak og behag da, de er sikkert DIN type. :fnise:

Skrevet

Damene i polen er billig, men jeg vil ikke påstå at de er så flott og vakre akkurat.

Smak og behag da, de er sikker DIN type. :fnise:

Er det din erfaring? Kanskje det bare er slike du har sjans på :)

Skrevet

hei :)

jeg synes du skal la han dra på gutte tur. tror ikke det er verre i polen enn andre steder. når det er med single gutter på tur så er det nok en stor sjanse for at de drar på strippeklubb. men det er jo ikke det verste heller da, mener jeg. du må bare stole på han =) så kan jo du dra på en jentetur et sted du har lyst til, og dra på strippeklubb du også ;)

• Liker 1
Skrevet

mer vanlig å få sex i polen enn det er i feks London

Skrevet

Ikke send en horebukk til Polen, men hvis han er normal burde det være helt ok.

Gjest frøken am
Skrevet

Ingen andre som stusser over det at man skal "LA kjæresten få lov" til ting...?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...