Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Har bilder av min nye leilighet i Oslo foran meg, men vet da f*** hvordan jeg skal gjøre det med gardiner. Har absolutt ingen ideer. Veggene er hvite, og møblene i stua og kjøkkenet er blått. Og furu-møbler. Hvordan løser jeg gåta om jeg skal lete gardiner å henge opp? Noen som har noen ideer med farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2003 #2 Del Skrevet 30. november 2003 Egentlig står du vel ganske fritt, ettersom det bare er hvitt og blått ellers. Er det ikke en farge du kunne tenke deg å ta inn i leiligheten? En farge du er spesielt glad i? Ellers kommer det jo an på lys (trenger dere mye lys fra vinduene?) og innsyn (er det mulig å se rett inn i leiligheten?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #3 Del Skrevet 30. november 2003 Tror leiligheten er ganske lys - den har store vinduer. Og veggene er kritthvite, så jeg vet ikke jeg... Er ikke så glad i blått jeg, men noe må man da klare å få til. Blått, hvitt og furu. Kjedelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2003 #4 Del Skrevet 30. november 2003 Personlig ville jeg tatt inn litt rødt. Ikke julenisserødt, men en litt varmere burgunderrød kanskje? Vanskelig å forklare og det høres kanskje litt sykt ut. Uansett hvilken farge dui velger; ta igjen fargen i sofaputer, duker e.l. Hvis du ikke er så glad i blått, så er det kanskje en idè å "slå ihjæl" blåfargen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg liker jordfarger og ville hatt beige/sandfargede lin eller voilègardiner samt sofaputer i samme fargetone. hvis du liker litt sprekere farger kunne du hatt som lea sier, en varm rødfarge, eller terrakotta kanskje? spørs hvor stor leiligheten er i forhold til hvor mønstrede gardiner du skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå