Gå til innhold

Gardin-trøbbel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har bilder av min nye leilighet i Oslo foran meg, men vet da f*** hvordan jeg skal gjøre det med gardiner. Har absolutt ingen ideer. Veggene er hvite, og møblene i stua og kjøkkenet er blått. Og furu-møbler. Hvordan løser jeg gåta om jeg skal lete gardiner å henge opp?

Noen som har noen ideer med farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig står du vel ganske fritt, ettersom det bare er hvitt og blått ellers.

Er det ikke en farge du kunne tenke deg å ta inn i leiligheten? En farge du er spesielt glad i?

Ellers kommer det jo an på lys (trenger dere mye lys fra vinduene?) og innsyn (er det mulig å se rett inn i leiligheten?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror leiligheten er ganske lys - den har store vinduer. Og veggene er kritthvite, så jeg vet ikke jeg... Er ikke så glad i blått jeg, men noe må man da klare å få til. Blått, hvitt og furu. Kjedelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg tatt inn litt rødt.

Ikke julenisserødt, men en litt varmere burgunderrød kanskje?

Vanskelig å forklare og det høres kanskje litt sykt ut.

Uansett hvilken farge dui velger; ta igjen fargen i sofaputer, duker e.l.

Hvis du ikke er så glad i blått, så er det kanskje en idè å "slå ihjæl" blåfargen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker jordfarger og ville hatt beige/sandfargede lin eller voilègardiner samt sofaputer i samme fargetone. hvis du liker litt sprekere farger kunne du hatt som lea sier, en varm rødfarge, eller terrakotta kanskje?

spørs hvor stor leiligheten er i forhold til hvor mønstrede gardiner du skal gå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...