Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg kunne gått med en slik kjole selv, men syntes jenta på bildet absolutt hadde kroppen til det, og da er den faktisk litt kul. Etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Grusom.

Skrevet

Holy shit, jeg hadde aldri gått i noe sånt! Hadde ikke tenkt høye tanker om dama hvis jeg så ei i en slik kjole, sånn ute blant folk altså.

Skrevet

Holy shit, jeg hadde aldri gått i noe sånt! Hadde ikke tenkt høye tanker om dama hvis jeg så ei i en slik kjole, sånn ute blant folk altså.

Enig..lurer på hvilke signaler hu ønsker å sende ut til folk..

Skrevet

Den var dødskul, men jeg kunne aldri ha gått i den. Man må liksom ha attituden til det :)

Skrevet

Jeg kunne ikke gått med den noe sted, den avslører litt vel mye, men om kjæresten min hadde hatt lyst til å ha den på innendørs hadde det vært heeelt greit!

Skrevet

Hmm..Tror ikke den er gjennomsiktig? ser ikke sånn ut etter å ha studert den leenge nå.. :P

puppene stemmer ikke helt..

Men kjolen er "horete" forde etter min mening.

Skrevet

Ikke så veldig classy... Blir for mye sexy, dvs ikke på den bra måten.

Skrevet

Jeg syns den akkurat balanserte mellom å være harry/for sexy eller passe classy faktisk, så jeg syns den var fin, men jeg syns IKKE hun jenta som er avbildet i den kledde den. Det er virkelig en kjole som stiller krav til den som skal ha den på.

Skrevet (endret)

Vulgær. Hadde aldri gått ut slik!

Ikke har jeg kropp til det heller :gjeiper:

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Tenker på underkjole eller nattøy jeg, når jeg ser den kjolen. Eller noen en popstjerne kunna hatt på seg på scenen. Ikke sånn man vaser rundt i liksom, uansett hvor fin kropp man måtte ha.

Skrevet

Synes den var kul, men no way - kunne aldri tuslet rundt i den der.

Skrevet

Jeg kunne ikke gått med den noe sted, den avslører litt vel mye, men om kjæresten min hadde hatt lyst til å ha den på innendørs hadde det vært heeelt greit!

Jepp, sånn tenker jeg også. Fin kjole å ta på seg hvis man ønsker å pirre kjæresten, men det beviser vel egentlig bare at det er noe... "seksuelt" over kjolen. Jeg hadde følt meg veldig ukomfortabel i en sånn kjole i offentlighet.

Skrevet (endret)

Når jeg går ut forventer jeg at folk er påkledd. Hvis jeg ønsker å se noen uten klær så spør jeg heller. Det så bare tacky og ekkelt ut syns jeg, lyyyyser desperat. Hadde sett mindre desperat ut med bikini, støvler og paraply..

Edit: Så ut som hun hadde fine pupper da... Men igjen, hadde egentlig ikke ønske om å se puppene hennes :)

Endret av otrivin
Skrevet

Hun så ikke så veldig komfortabel ut i den da

Skrevet

Jeg kunne kun brukt noe slik innenfor husets fire vegger for å glede kjæresten. Ikke at jeg ville sett like bra ut i den som hun gjorde men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...