Gå til innhold

Spotify premium på HTC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt spotify unlimited, men har nå oppgradert til premium. Betyr ikke dette at jeg skal kunne benytte meg av spotify på mobilen selv uten internett?

Jeg får bare beskjed om at jeg ikke er på nett og derfor ikke kan spille av sanger på spotify. Hva har jeg gjort - eller hva har jeg ikke gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spotify fungerer fortsatt på samme måte som på pc-en.

Dersom du vil spille av sanger uten å være tilkobla nett, må du velge at de aktuelle spillelistene skal være tilgjengelige i offline mode, for så å synce. :)

Skrevet

Akkurat ja. Men hvordan gjør jeg det?!? :P

Huff, skjønner ikke hvorfor jeg skulle kjøpe denne telefonen, eller i det hele tatt benytte meg av slik "avansert" teknologi. Føler meg helt uttafor :P

Skrevet

Vel, beste er å koble det opp til et trådløst nettverk, velge ut hvilke spillelister du vil at skal være tilgjengelige offline (edit offline playlists) og vente på at den er ferdig med å synkronisere.

Skrevet

du må sette spillelistene dine til åkunen brukes i offline mode. dette gjør at du sparer ganske mye datatrafikk i tillegtil at du kan bruke det i utlandet (uten å få skyhøy regning) og steder uten dektning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...