Green Lady Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Jeg søkte i dag på en spennende stilling, som hadde søknadsfrist i dag. Etter jeg hadde sendt søknaden, bladde jeg til side to med jobber, og jaggu var det ikke enda en interessant jobb fra samme firma jeg kunne tenke meg å søke på. Begge stillingene er litt like og er innen samme fagområde, men arbeidsoppgavene er noe forskjellige. Søknadene skal sendes til samme person. Ser det veldig dumt ut om jeg søker på begge jobbene? Jeg tilpasser jo selvfølgelig søknaden, men likevel... Det er bare det at jeg har veldig lyst på en av disse jobbene, og begge er kjemperelevante for min utdannelse, og har arbeidsoppgaver jeg ønsker å ha. Men synes kanskje det blir litt rart å sende to søknader til samme person. Litt desperathetsfølelse, kanskje? Søknadsfristen for den andre jobben er 15.september, så må søke snart om jeg vil søke.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Hvis stillingene er relativt like og innenfor samme fagområde er det da helt naturlig at du ønsker å søke på begge, det viser bare at du har en genuin interesse for området. Tviler på at det vil bli tatt ille opp.
Frk. Fie Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Det er langt fra desperat, jeg ville kun tenkt at du er interessert. Enig med den over her. Søk den du nettopp oppdaga, og skriv for ordenhets skyld ei linje om at du også har søkt en annet stilling i bedriften. Tvi-tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå