Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke råd til mer enn 2 besøk hvert år. Eller, hadde sikkert råd men prioritere klær først....

Pleier å klippe/farge som regel før sommeren og før jul. Hver besøk koster rundt 1200 kr.

Har tenkt at kanskje jeg kunne bare klippe meg (istedefor klippe og farge) en gang i blant, da sparer jeg litt penger. Dessuten bruker jeg Redken Color Extend Color Injection som virkelig hjelper med å oppkvikke (?) farger mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, bedheadmelissa.

Farge og klipp før sommer og før jul. Som du sier, 1200 kroner er mye penger.

Hadde jeg hatt mer å rutte med, skulle jeg gjerne gått til frisøren hver tredje måned...

Skrevet

Jeg går 3-4 ganger i året som regel. Betaler 380 kr for klipp. Farger ikke.

Skrevet

Dessverre ikke så ofte som jeg vil. Klipper og farger/striper hver 3. - 4. måned.

Skrevet

Jeg klipper og farger håret annen hver måned.

Skrevet

Klipper og farger annen til tredjehver måned. Alt etter hva jeg kan ta meg råd til. Hjelper å ha mann i arbeid da. :D :ler:

Skrevet

Jeg klipper og farger hver 4 uke ca., men jeg får det jo gratis.

Skrevet

Klipper og striper hver tredje måned.

Håret blir fort slitt, dessutene liker jeg ikke ettervekst...

Skrevet

Jeg klipper og farger omtrent 4 ganger i året.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg skulle ha stusset hårtuppene; aner ikke når jeg sist gjorde det.

Skrevet

Jeg klipper/stusser håret hver tredje mnd ca og farger etterveksten ca en gang i mnd. Etterveksten farger jeg selv.

Skrevet

Går til frisør ca 3 ganger i året.. Sparer til langt hår, så jeg tør ikke klippe for "ofte"!

Skrevet

Frisør går jeg ikke til ... kjenner andre folk til det. Håret mitt farger jeg selv.

Skrevet

Klipper og farger det hver 6 uke.

To ganger i året syntes jeg er vel lite..

Skrevet

Farger håret hver mnd.

Klipper det når det trengs.

Skrevet

Det blir altfor sjelden og håret mitt har ikke godt av det... Men nå har jeg bestilt time - skal klippe meg på fredag (hurra!!!) :D

Skrevet

til frisør 1-3 ganger i året.

pleier å gå til lærling fordi jeg nekter å betale mye. aldri mer enn 300. helst 200. det er jo bare hår!

Skrevet

Jeg stusser/klipper ca hver 2. måned - sparer det litt lengre så jeg må passe på så tuppene ikke er slitte. :blunke: Koster ca 275 hver gang. Farger ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...