Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøpte oss ny og dyr steikepanne i fjor.Titan og greier!! Merker er EVA trio, jævla drittpanne.Belegget inni er helt "lørvete" inni ser ut som det vil løsne. Har aldri brukt skarpe gjenstander i den. Klaga på butikken ( for jeg kjenner flere med samme panna og samme problem :evil: ) men fikk beskjed om at jeg måtte ha brukt for hard varme?!!!?! Kjenner jeg blir irritert, flere som har opplevd dette????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 30. november 2003 #2 Del Skrevet 30. november 2003 Sterk varme uten at du har noe oppi GJØR det der med stekepanner. Faktsik skal man egentlig slå en skvett vann oppi når man varmer opp stekepanna, og slå det ut når det koker, da er den varm. Å varme den opp tom, eller med stekefett fører lett til slike konsekvelnser. Jeg vet, for slik ser våre ut også... (de er ikke kjempedyre eller veldig nye da (5 år gamle) men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2003 #3 Del Skrevet 30. november 2003 Titan-panner BLIR ødelagt av sterk varme. Behandler man dem pent, så er de kjempegode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #4 Del Skrevet 30. november 2003 Invester i en skikkelig jernstekepanne, så har du hele livet. Hanken kan tilogmed skiftes ut. Jeg skiftet min hanke ut etter 20 år. ________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå