^KinderMaxi^ Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Finnes det noe rimelig krem for porer i ansiktet? Og en god fuktighetskrem for ansikt til dame i 50årene? Hun har ikke rynker eller noe.
Gjest badeand1 Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Jeg bruker garnier 3 in one og den funker bra. ^^
Gjest badeand1 Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 ja, det var jo det du spurte om?
^KinderMaxi^ Skrevet 10. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2011 Ja, og fuktighetskrem
Gjest badeand1 Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 beklager, det så jeg faktisk ikke. oO
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Det finnes desverre ingen mirakelkur for porer i ansiktet. Det er flere tråder her inne om dette temaet og det virker som om mange enes om at denne Min lenke og denne er gull verdt. Her kan du se på kremer som er spesielt for voksen hud. Noen av de var jo fryktelig dyre, men blar du bakover finner du lavere prisklasser. Du kan også sortere pris fra lav til høy. Men en tommelfingerregel er vel å unngå kremer som du får kjøpt i dagligvare, på HM og Cubus osv. Gå litt opp i pris så vil du etter all sannsynlighet merke stor forskjell. Selv bruker jeg denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå