Azalea Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 http://www.blivakker.no/product/sminke/sminkesett/1/idb0120/bare-escentuals-get-started-face-sminkesett-light-9-deler-
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Kostene skal visst være helt ubrukelige, så da er det nok like greit å kjøpe den fargen man matcher og kjøpe en annen kost.
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Synes den største børsten som er med er den beste av id sine, men det kommer an på hvilken dekkevne du vil ha. Jeg synes nok denne pakken er veldig dyr. Det jeg gjorde da jeg begynte med i.d. var å lete meg fram til ca. farge og kjøpe kun den ene foundationen og kosten på nett fra usa. Så om du vet du ikke kommer til å bruke mineral vei., solpudderet og concealeren så hadde jeg gjort det. Men er du helt fersk og har lyst til å prøve alt -så gå for det!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Det er penger ut vinduet. Kjøp heller en farge som du vet passer deg her, og denne, og denne. Concealerkosten bruker du rundt øynene, øyenkrokene og andre steder du trenger litt ekstra dekke (kvise, arr osv) Da er du klar
Jade Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg var også misfornøyd med kostene til ID. De stikker noe voldsomt! Sigma og Tikei (og sikkert andre også) har jo gode koster til påføring av mineralfoundation. Har du prøvd ID foundation før siden du vil investere så mye i en slik pakke? Det finnes mange andre merker som koster mye mindre. F.eks. Everyday Minerals, Tikei og Minerals Hygienics skryter jo "alle" av. Her kan du bestille vareprøver på de først også. Det tror jeg faktisk du kan gjøre på ID også? Har du prøvd farge i butikk, så du vet du har riktig farge? Endret 10. september 2011 av Jade 1
Gjest BabyBlue Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 I.D er oppskrytt og kostene er røffe og dårlige i forhold til prisen. Bismuth suger!
-littleme- Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg kjøpte den pakken for kanskje to år siden og har ikke brukt mer enn en av kostene fast etter det. Ble skikkerlig bom for min del og foundationen glir av fort, foundationene inneholder også Bismuth som mange reagerer på så jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe dette kitet. Dessuten finnes det mange bedre og billigere mineralmerker.
DesertRose Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Synes ikke dette er noe å bruke penger på etter min erfaring med dette merket. Kostene synes jeg stikker og sminken gjorde huden min grå, fikk større porer, flere komedoner og det klødde. Bismuth er ikke noe for min hud. For meg ble det penger ut vinduet og en skuffelse. Eneste positive var at jeg fant en perfekt match i farge og at ble sittende i flere timer før den trengte en fiks.
Azalea Skrevet 11. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2011 Hvilke andre merker vil dere anbefale? Jeg har brukt Revlon Colourstay mineralpudder og er egentlig fornøyd med denne. Men kosten er skikkelig dårlig, den røyter som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå