Salt Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Har akkurat kjøpt meg ny mobiltelefon, og som den tekniske begavelsen jeg er er det et par ting jeg ikke finner ut av, og derfor irriterer meg grønn over. Det står ikke i bruksanvisningen heller, så vidt jeg kan se, så jeg håper noen av dere mer tekniske KGere kan hjelpe meg. - I innboksen står det to forskjellige symboler bak meldingene. Et av dem er en liten mobiltelefon, og det andre ser ut som et lite papirark med en bokstav inni. Hva kommer dette av?? I tillegg har jeg plass til 100 meldinger av mobiltelefonsorten, og 20 av papirarksorten. Skjønner mindre og mindre jeg. - Jeg har gitt mobiltelefonen klare instrukser om at jeg ikke vil ha T9- funksjonen slått på, men når jeg skal ha tre eller flere store bokstaver etter hverandre og trykker på #-tasten, slår den seg på automatisk selv om det i displayet står at funksjonen er avslått. (?) Og jeg blir sittende som et sinna spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. november 2003 #2 Del Skrevet 30. november 2003 De små tegnene bak meldinger i innboksen står for om de er lagret på selve telefonen eller på SIM-kortet ditt. Du skal trykke på *-tasten for å skifte mellom stor eller liten bokstav. Trykker du på #-tasten skrur du T9-teksting av og på. Mer tips og hjelp kan du få her: > Club-Siemens' norske forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 30. november 2003 #3 Del Skrevet 30. november 2003 På min SL55 får jeg opp spesialtegn ved å trykke på * ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. desember 2003 På min SL55 får jeg opp spesialtegn ved å trykke på * ... Det gjør jeg på min mobil også. Men takk for svar begge to :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå