AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Har dere sett på hotell syden? Hva synes dere? Har kun sett første episode og herregud hun blonde berta (magrethe?) var så utrolig fniste og fjollete. Hjelpes. Anette virker litt mere oppegående, men hun Magrethe var alt for fnisete.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Jepp, har sett det Passe pinlig, og mange dumme folk. Det er vel kriteriet for å bli med.. Jeg måtte le da jeg så han restauranteieren Alkis. Husker jeg var en del på Kreta da jeg var 15-16 år også prøvde han seg på meg. Æsj, gamle mannen, hadde ikke rørt han med tang. Han sa han ville ta meg hardt, og uskyldig som jeg var sa jeg "hva betyr det". Han gjør sikkert sånn fortsatt! Hvorfor er det alltid folk fra Østfold med i sånne program?! 1
Gjest Linda sofie Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Jepp, har sett det Passe pinlig, og mange dumme folk. Det er vel kriteriet for å bli med.. Jeg måtte le da jeg så han restauranteieren Alkis. Husker jeg var en del på Kreta da jeg var 15-16 år også prøvde han seg på meg. Æsj, gamle mannen, hadde ikke rørt han med tang. Han sa han ville ta meg hardt, og uskyldig som jeg var sa jeg "hva betyr det". Han gjør sikkert sånn fortsatt! Hvorfor er det alltid folk fra Østfold med i sånne program?! Det er vel der man finner alle disse dumme folkene 1
smalls Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Synes alle som er med i dette programmet er fjollete og teite. Spesielt ho Merethe. For en høne. Anette er en veldig pen jente, men synes hun bruker litt for mye sminke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Så rare lene og Gro Helen var da. Spesielt Lene. Så trist og grå.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Hun reiselederen som tok de med til gården i dag burde fjerne barten sin, det var veldig synlig og lite pent. Stolleken og det som hun Sjøfn fant på i går var utrolig barnslig. Er det virkelig vanlig at reiseledere arrangerer sånt for voksne folk? 1
smalls Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Hun reiselederen som tok de med til gården i dag burde fjerne barten sin, det var veldig synlig og lite pent. Stolleken og det som hun Sjøfn fant på i går var utrolig barnslig. Er det virkelig vanlig at reiseledere arrangerer sånt for voksne folk? Jeg har aldri opplevd sånt før og jeg har vært i syden mange ganger. Jeg har opplevd at de spør om folk vil være med på vannvollyball, badminton osv, men aldri stolleken, gjemmsel og slike leker :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Hun reiselederen som tok de med til gården i dag burde fjerne barten sin, det var veldig synlig og lite pent. Jeg synes det så ut som pigmentering, men nå ser jeg på nettet i litt mindre god kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Etter å ha lest en sak på Seher.no, så skjønner jeg litt hvorfor Anette og spesielt Magrete var så fjollete og dumme. De ble faktisk bedt om å oppføre seg slik! Litt rart Magrete sier hun ikke har noe problem med å bli fremstilt som en tulling på tv. Det hadde jeg hatt store problemer med. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Etter å ha lest en sak på Seher.no, så skjønner jeg litt hvorfor Anette og spesielt Magrete var så fjollete og dumme. De ble faktisk bedt om å oppføre seg slik! Litt rart Magrete sier hun ikke har noe problem med å bli fremstilt som en tulling på tv. Det hadde jeg hatt store problemer med. Det sier lit hvor fjollete og dumme de er når de syns det er ok å bli fremstilt på dne måten da
Lillemeg25 Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Det sier jo mye om dem når de faktisk ikke har problemer med å fremstil som dum og fjollete på tv Synes alle oppfører seg fjollete. Lurer på om de å ble bedt om å være sånn?
Gjest Linda sofie Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Herregud for et program! Folka her er jo dummere enn de som er med i charterfeber jo. Så klart fikk de jentene beskjed om å oppføre seg sånn og ikke gjøre arbeidsoppgavenne. Hadde vel ikke vært noe gøy å sett på hvis de gjorde alle oppgavene til punkt og prike. De prøver bare å gjøre det litt mer "gøy" Å han Alkis fyren er bare kvalm. Yuuk.
UnderCover Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 (endret) Haha tror jeg dauer Stakkars søte Tommy i Datakameratene :ler: Fikk lyst å gi ham en klem Endret 29. september 2011 av UnderCover 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Huff ho Lene er så stakkarslig og en ordentlig grå mus. Får nesten litt vondt av ho.
Gjest Nanette Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Haha tror jeg dauer Stakkars søte Tommy i Datakameratene :ler: Fikk lyst å gi ham en klem Stakkars tennene hans. Og stakkars brura som gifta seg med brudgommen med så tydelige usympatiske egenskaper. Huffameg. Han behandla folk rundt seg som søppel. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Fy faen. Så en episode med datakameratene, sjekking og dansing. Herregud! Er det mulig?? Lo meg godt av Tommy, 30 year old virgin.Anonymous poster hash: 21c83...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå