AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hva synes dere er pent/sexy på jenter? Trange bukser? Skjørt? Kjole? Hva slags overdel?
Tigrgutt Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Selvsagt vankselig å svare generelt på, ingen fast oppskrift da forskjellige jenter kler forskjellige klær: Ingenting er penere enn en selvsikker dame med flott kropp i litt småsexy antrekk med høye hæler og ingenting er værre enn en dame i samme antrekk som "absolutt ikke burde bruke det"...Hun hadde garantert sett mye bedre ut i noe annet. Genrelt er jenter/damer som kler seg for utfordrene i forhold til hva som passer dem, skikkelig turn off. Ellers, min favoritt når alt passer; sort kjole til litt over kneet(ikke helt lårkort), enkle sorte høyhælte pumps, gjerne stroppeløs topp men gjerne kombinert med en kort jakke-aktig-topp utenpå kjolen for ikke å virke for avkledd. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg har en rød kjole fra Bikbok jeg alltid får komplimenter for av gutter på byen. Det er ikke særlig utfordrene, men flatterende på. Dessuten er det noe med fargen rødt som gjør gutta gærne :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Nå ble jeg positivt overrasket Tigergutt, glad for å høre at gutter setter pris på eleganse og et mer diskret antrekk. Fatter ikke at gutter liker at jenter og ofte deres egne kjærester drar på byen med pupper som nesten velter ut og skjørt rett under rumpeballen. Da synes jeg er det finere med jenter som har mye sjarm men som respekterer seg selv nok til å ikke "legge seg på kjøttdisken" 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Dessuten er det noe med fargen rødt som gjør gutta gærne :gjeiper: Eller sort! Synes ingen ting slår en solbrun jente i sort antrekk
Yme Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg er ikke så glad i anntrekk som viser masse hud, men jeg liker at klærne viser former... Tettsittende kjoler er fine, og klær som er blanke (skinntights feks) fremhever også former veldig bra. Det finnes veldig mye som er fint, men dette var det jeg liker bestest. 1
Tigrgutt Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Nå ble jeg positivt overrasket Tigergutt, glad for å høre at gutter setter pris på eleganse og et mer diskret antrekk. Takk for den! Synes det virker som mange jenter tror minst er best, og det er nok en stor misforståelse når det gjelde flertallet. Virker kanskje bra når man er tilstrekkelig full, men det bør ikke være målet. Eleganse og stil er viktigst og ofte undervurdert. Men som sagt, ingen ting galt med å kle seg skikkelig opp på en anstendig måte når det passer.
Wolf Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Bukser er fint bare de ikke er vide som flagg nede, og skjørt må stoppe rett før kneet. Det viktigste er at antrekket er gjennomført. Istedet for å vise mest mulig hud så vis mer former. Det viktigste på et flott antrekk er skoene og veska. Det blir prikken over i'en.
Gjest Katten. Skrevet 12. september 2011 #10 Skrevet 12. september 2011 Mye hud for å vekke junior og et ONS. Men hjernen min foretrekker alltid litt mer classy bekledning. 1
T.H.U. Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Eg vil bare utdype det som er sagt over. Med ikkje bare sort kjole. Men kan og matche ei sort bokse med mye som framhever resten av kroppen. Dere damer er jo flinke til å sette sammen slike antrekk, men med ei svart bukse kan dere få til det utroligste. Spesielt viss dere kjører på den stilige og elegante fronten
Casall Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Jeg er ikke gutt, men går aldri i noe annet enn kjole og pumps på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå