AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Håper dere kan tilgi meg å være anonym denne gangen, jeg vil holde mine planer skjult en liten stund til, også for de som kjenner meg her på forumet. Jeg har tenkt å bestille borgelig vielse, men er redd jeg er sent ute. Vi har funnet en dato om litt over en måned, en dag som betyr noe spesiellt for oss. Det er en helt vanlig ukedag. Planen er å gifte oss på tingretten i Trondheim. Så derfor lurte jeg på om andre som har giftet seg borgelig har bestillt god tid i forveien? Vet ikke hvor vanskelig det er å få time, hvor mye press det bruker å være..... *Nervøs!*
bobbi Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 (endret) Når jeg snakket med tinghuset her hvor vi bor, sa de at det var liten pågang på vielser på tinghuset, særlig på ukedagene, så dere får sikkert den dagen dere vil ha, men sikkert lurt å ringe nå snart å booke, så er dere helt sikre Gratis er det jo og, veldig greit Endret 10. september 2011 av bobbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå