Gå til innhold

Jeg savner...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norna Vi brukte å lese Kvinneguiden på skolen bare for å lese henne.

Nå kan du slutte, Norna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde enkli aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner faktisk benedicte22 :klo:

Hvorfor savner du henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hvorfor savner du henne?

jeg kan skjønne at brukere som har vært her lenger enn meg, har fått rimlig nok av henne. men da hun sluttet å være her, så var jeg fremdeles relativt ny her- jeg hadde fått nok av henne ganske fort jeg også! men hun er jo en utroooolig særegen person, med mange meninger som jeg måtte reflektere over! jeg liker mennesker som har sterke meninger, gjerne stikk motsatt av mine egne ;) ( med unntak av visse høyre- politikere da :fnise: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde enkli aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner faktisk benedicte22 :klo:

Jeg også! Lurer på hvor hun er.. Tenk om det faktisk har skjedd noe. Det vil vi jo aldri få vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan skjønne at brukere som har vært her lenger enn meg, har fått rimlig nok av henne. men da hun sluttet å være her, så var jeg fremdeles relativt ny her- jeg hadde fått nok av henne ganske fort jeg også! men hun er jo en utroooolig særegen person, med mange meninger som jeg måtte reflektere over! jeg liker mennesker som har sterke meninger, gjerne stikk motsatt av mine egne ;) ( med unntak av visse høyre- politikere da :fnise: )

Det er én ting å ha sterke meninger som man står for, det er en annen å være frekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg også! Lurer på hvor hun er.. Tenk om det faktisk har skjedd noe. Det vil vi jo aldri få vite.

ikke sant.......man skal være forsiktig med å spekulere, men hun harke vært her siden 13. juli...hun kan jo ha vært en auf`er :vetikke: , blitt utsatt for en bilulykke eeeeeeller bare rett å slett var møkklei kg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...