Gå til innhold

Hva gjør jeg?..........

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Min forlover har blitt gravid og har termin i midten av juli. Vi gifter oss i slutten av juni. Hun er usikker på om hun rekker det. Er selvsagt veldig lei seg for det.

Har snakket med kirken og de mener hun fortsatt bør stå som forlover og om det skulle skje noe like før bryllupet så kan en annen være "vikar" og skrive under papirer samme dag.

Jeg må uansett be en annen være vikar da, og har en klar kandidat til det, men er redd hun skal føle seg nest best, selv om jeg forklarer situasjonen.

Jeg vil jo ha henne jeg har spurt og er usikker på hva jeg skal gjøre.

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du har ikke noen i familien som kan være vikar? Ser for meg at det blir annerledes enn å spørre venninne nr 2 om å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også du skal beholde henne, og spør den personen som du kunne tenke deg som forlover nr 2. om å være vikar. Forklar situasjonen og jeg tror hun også vil føle seg beæret over at du spør henne. 2. plass er faktisk ingen dårlig plassering, det er jo bare et par mm unna 1. plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Takk.......

Har tenkt å spørre en venninne, som vet hvem jeg valgte som forlover.

Tror hun hadde lyst på forloverjobben i utgangspunktet, og kan dermed føle seg forbigått.........

Håper hun ser situasjonen og kan føle at det er greit at det må bli sånn.

Gruer meg litt til å fortelle. Tenkte å vente til jul med å spørre så jeg får spurt "face to face".

Har tenkt på et familiemedlem også, men følelsen for det er ikke helt rett hos meg.

Da jeg spurte var det disse to det stod mellom........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...