Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg leter etter et gratis årshoroskop for 2012. Er det noen som har noen gode å anbefale meg?

Jeg finner nemlig bare horoskop for 2011.

Jeg er nok litt tidlig ute, men tenker at det må vel være noen som har laget horoskop for 2012 allerede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan lage et horoskop til deg. Men hva trenger du egentlig det til?

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil vite hva 2012 har å by på vel ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil vite hva 2012 har å by på vel ;)

Det går jo ikke an å vite før det har vært der....

Skrevet

Jeg tror at jeg kan få innblikk i det via horoskop. Ikke dermed sagt at andre skal tro at det stemmer :)

Skrevet

Jeg tror at jeg kan få innblikk i det via horoskop. Ikke dermed sagt at andre skal tro at det stemmer :)

Da tror du feil...

Et horoskop er i beste fall tipping, og det kan ingen gjøre bedre enn deg selv.

Ikke la deg lure!

• Liker 4
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ditt horoskop for 2012:

I år vil du oppleve både stor glede og stor sorg. Du vil også få en stor overraskelse i løpet av første halvdel av året. Du vil møte på enkelte utfordinger på kjærlighetsfronten, men disse kan du løse ved hjelp av kommunikasjon.

Du vil fortsette å tro på idiotiske ting, som for eksempel at horoskoper faktisk sier noe som helst som er relevant spesielt for deg. Du vil heller ikke i 2012 innse at du kan lese et hvilket som helst horoskop, og det vil på merkelig vis føles relevant for deg. Selv om det er laget for noen andre.

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Her syns jeg det var noen lumskne kommentarer fra enkelte mennesker som tydeligvis ikke respekterer at du liker horoskop. Jeg syns selv det er kjempespennende og finner mange hjelpende løsninger langs livets vei og ofte stemmer faktisk dagshoroskopene mine med det jeg har gjort samme dagen! Dette ser jeg når jeg leser horoskopet på kvelden etter dagen er over, for da lever man ikke opp etter hva horoskopet sier. Ønsker deg et fint år videre, måtte all glede og lykke falle inn over deg :)

Skrevet

Heyya: Du har hjertet på rette stedet, men jeg føler det er en plikt å opplyse mennesker når de lar livet sitt styre av overtro. Det finnes absolutt ingenting som tyder på at astrologi er rett, og det finnes absolutt ingen grunn for at det skulle være det. Det har blitt utført utallige eksperimenter der mennesker har blitt gitt horoskopet fra andre stjernetegn (uten at de selv visste om det, selvsagt), og da har de alltid følt at disse passet perfekt for dem selv (som om det skulle vært deres eget horoskop).

Det er slik horoskop er laget: Alle horoskopene passer til alle mennesker. At noen kan sitte mange mil unna og spå fremtiden din ut ifra når på året du er født... det er bare så tullete at jeg ikke finner ord. Greit nok hvis det bare var "uskyldig moro", men så er det disse som lar seg styre litt for mye av dem. Og så er det dette med at det sitter en luring ett eller annet sted og tjener penger på folks dumskap!

• Liker 2
Skrevet

Heyya: Du har hjertet på rette stedet, men jeg føler det er en plikt å opplyse mennesker når de lar livet sitt styre av overtro. Det finnes absolutt ingenting som tyder på at astrologi er rett, og det finnes absolutt ingen grunn for at det skulle være det. Det har blitt utført utallige eksperimenter der mennesker har blitt gitt horoskopet fra andre stjernetegn (uten at de selv visste om det, selvsagt), og da har de alltid følt at disse passet perfekt for dem selv (som om det skulle vært deres eget horoskop).

Det er slik horoskop er laget: Alle horoskopene passer til alle mennesker. At noen kan sitte mange mil unna og spå fremtiden din ut ifra når på året du er født... det er bare så tullete at jeg ikke finner ord. Greit nok hvis det bare var "uskyldig moro", men så er det disse som lar seg styre litt for mye av dem. Og så er det dette med at det sitter en luring ett eller annet sted og tjener penger på folks dumskap!

Eksperiment med stjernetegn? Selve stjernetegnet er bare 10% av horoskopet, så da må de som har utført disse testene hatt null peiling på hva de holdt på med in the first place.

Uansett, selv om noen astrologer kan tolke ting forskjellig, betyr det ikke at den mest avanserte form for astrologi ikke er virkelig.

Astrologi funker. Hvorfor tror du frimurere fortsatt nå i 2012 bruker det i ritualer som med på veien til selvinnsikt?

Greit å være skeptisk til noe man ikke kan noe om. Men å påstå at det bare er tull, uten å ha lest noe om det, blir for dumt. Ta deg 4-5 år og les alt du kommer over om astrologi, gjør et titalls personlige horoskop, og deretter kan du uttale deg.

Skrevet

Hvorfor tror du frimurere fortsatt nå i 2012 bruker det i ritualer som med på veien til selvinnsikt?

Hvordan i huleste kan frimureriske ritualer brukes til å forsvare noe som helst?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan i huleste kan frimureriske ritualer brukes til å forsvare noe som helst?

Forsvare?!

Lurer du på noe angående astrologiske symboler i forhold til frimureri kan du jo lese om det, da forstår du poenget mitt.

Skrevet (endret)

Astrologi, dette blir for dumt. Kjære trådstarter kan ikke du google astrologi?

Ingen vet hva 2012 vil bringe og så absolutt ikke de som lefler i slik middealder "vitenskap"

Hvis du ønsker å planlegge 2012, hva med å ta utgangspunkt i de faktiske tingene du vet og ta det derfra - ønsketenkning fører ikke noe godt med seg.

Endret av Kim
Skrevet
Jeg syns selv det er kjempespennende og finner mange hjelpende løsninger langs livets vei og ofte stemmer faktisk dagshoroskopene mine med det jeg har gjort samme dagen!

Selvsagt stemmer horoskopene. De er laget for å stemme for alle.

Du synes det er kjempespennende å lese selvfølgeligheter og tips og triks for livet som du kan finne i en hvilken som helst samling med floskler.

Skrevet
Uansett, selv om noen astrologer kan tolke ting forskjellig, betyr det ikke at den mest avanserte form for astrologi ikke er virkelig.

Jo, det betyr det.

Astrologi funker. Hvorfor tror du frimurere fortsatt nå i 2012 bruker det i ritualer som med på veien til selvinnsikt?

Hva har det med astrologi å gjøre? Ritualer?

Greit å være skeptisk til noe man ikke kan noe om. Men å påstå at det bare er tull, uten å ha lest noe om det, blir for dumt. Ta deg 4-5 år og les alt du kommer over om astrologi, gjør et titalls personlige horoskop, og deretter kan du uttale deg.

De som ikke tror på astrologi og horoskop vet nok mange ganger mer enn deg om det.

Skrevet

Hva har det med astrologi å gjøre? Ritualer?

Alt?

Les om det.

Skrevet

Alt?

Les om det.

Tomt tåkeprat hjelper ikke. Kom med noe konkret, og med konkrete kilder.

• Liker 1
Skrevet

Tomt tåkeprat hjelper ikke. Kom med noe konkret, og med konkrete kilder.

De som ikke tror på astrologi og horoskop vet nok mange ganger mer enn deg om det.

Så, da kan jo du fortelle meg.

Skrevet

Nå prøver du å ro deg bort fra det vi diskuterte. Hva har frimurere med astrologi å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...