Gå til innhold

Flat mage

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

It`s me, Gjest, igjen... Takk for masse, masse svar!

For å klare opp i en del ting: jeg har gått ned fra 85 kg til 68 kg, og jeg begynte å gå ned i vekt til nyttår i fjor -dvs 01.01.03 (er faktisk ganske flink med nyttårsløfter og slikt..!) Jeg er 165 cm høy, så da ser dere at min tidligere vekt var rimelig høy... Jeg var faktisk i så dårlig form at jeg så meg nødt til både å trimme litt og gå en del ned i vekt. Hadde til da et ekstremt usunt kosthold, med masse pizza, hamburgere, Statoil-pølser, Cola o.l. Har i mellomtiden blitt demi-vegetarianer, aktiv turgåer og etter hvert også glad i kroppen min! :)

Jeg ser på meg selv som et sunt og lykkelig menneske! Saken er at jeg er nå begynt å bli lei av bare turer, det blir litt tamt i lengden... Vil gjerne begynne med minst en annen aktivitet også, gjerne både styrketrening og utholdenhet, og da vil jeg gjerne se resultater på magen min! Den ER faktisk ganske stor, slik at folk tror jeg er gravid... (Og det er jeg altså ikke.. :oops: ) Helt sant! Derfor lurte jeg bare på hva dere gjør for å holde magene deres i form, slik at dere ikke ser gravide ut... Noen spesielle aktiviteter, øvelser osv. That`s all...

Dette er ikke noe mega-giga problem for meg, bare en liten kilde til irritasjon... Bittelitt irritasjon... Ok, den hemmer meg bittelitt: jeg tør ikke gå i bikini! DET har jeg innmari lyst til å gjøre en dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!! så mange kilo, det må føles som en seier! husk at vekttap går i rykk og napp, så ikke gi opp. Jeg er enig i at fettforbrennende er måten å gjøre det på, selvfølgelig kombinere med styrke hvis du ønsker det.

Uansett, way to go :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett noen har mer anlegg for å ha mage enn andre. Det er mange tynne/slanke, men som likevel har mage, og selv om de tar sit-ups eller slanker seg hjelper det ikke.

Selv har jeg en pannekakeflat mage (bortsett fra når jeg har mensen!), men tar nesten aldri sit-ups eller noe. Jeg trener ganske mye, men OM jeg legger på meg, er det ikke på magen, men på rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...