momo Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 På onsdag så dumpet kjærsten min meg. Av egentlig idiotiske grunner, og tror han sliter mer med det enn hva jeg gjør. Så hans tap. Men har det ganske tøft jeg også, dette var jo mannen jeg skulle flytte sammen med faktisk om en måned. Vi skulle få barn sammen i framtiden, bli en familie. Men jeg ser nok også det att det er nok til det beste. Tror jeg får det bedre uten han, og jeg fortjener noe bedre. Så nå skal jeg bare ta tiden til hjelp, trene, konsentrere meg om skole, kose meg med barna mine og venner. Og sikker på att dette går bra, og att det ikke skal bli så vanskelig å komme over han. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Gratulerer! Singeltilværelsen er ikke gull.
Gjest Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 bra innstilling,det er ikke så verst å leve alene heller bare man blir litt vandt med det
momo Skrevet 11. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2011 Tusen takk! Nei, går nok helt fint å være alene og. Har jo vært singel før og, hadde det jo fint da.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 hvor gammel er du? bra du ikke har kjærlighetssorg..
momo Skrevet 11. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg er i 30 årene. Hvorfor lurer du egentlig på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå