miamarlena Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Jeg bare lurer på om man må ha ansiktsvann i tillegg til rensekremen. Jeg sitter og ser på litt produkter, og ser de fleste merkene ikke har ansiktsvann men kun selger rensemelk. Har hørt man trenger ansiktsvann til å lukke igjen porene, men syns det var rart at mange ikke har dette i sitt sortiment..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Toner heter det Min lenke Denne er "vannform", selvom det står Tonifying Lotion. Den er helt rennende som vann altså. Har den selv Den er vel kjent som en av de beste på markedet. Jeg bruker kombinasjonen
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Noen renser må ha toner, andre ikke. Ser du på et merke som ikke sier eller har noen toner så trenger du det ikke. Den er til for å ph-balansere huden og fjerne rester etter rensen. Lukke porer er bare fjas, da får du samme følelsen av å sprute kaldt vann i fjeset. 1
miamarlena Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2011 Ok! da ble det litt mer klart for meg Har nå bestillt rensemelk og toner fra Ole Henriksen! Håper det funker bra! :D noen erfaringer fra hvilke som er best? Huden min er normal, kanskje litt tørr :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå