Gå til innhold

Bburde jeg legge ham til på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det som er, er at jeg har søkt meg fram en så nydelig gutt på facebook, jeg kjenner han ikke personlig men vi har hatt kontakt før.. han har sikkert glemt meg... og jeg vil så gjerne legge ham til på facebook, burde jeg gjøre det? jeg er så damn forelska i han at dere ikke aner... sjekker profilen hans hele tiden og får så lyst til å legge ham til men jeg tør bare ikke, hva kommer han til å tenke om meg? burde jeg legge ham til eller ikke? trenger noen gode svar takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan gi svar på det???

Skrevet (endret)

folk legger jo til hverandre i hytt og pine, til og med sender venneforespørsel til folk de aldri har møtt eller snakket med. ;)

hva har du å tape? er du singel å han singel, så er det jo bare å kjøre på, å se hva som skjer. :)

Endret av Namine
  • Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Legg ved en melding da vettu, kanskje han husker hvem du er. Jeg godkjenner ikke random mennesker, men hvis de legger ved en melding type "hei, truls fra barneskolen" (eller noe) husker jeg de jo :)

Skrevet

Men det er jo såpass lenge siden sist vi hadde kontakt..kanskje 2 år..og det har sikkert skjedd masse i 2 år... han har glemt meg helt sikkert... men jeg er litt sånn burde jeg eller ikke.. tenk om han ikke godtar meg da? rødt kort med en gang =O

Skrevet

Hvordan kjente dere hverandre for to pr siden? Og er facebook din eneste sjanse? For da er det jo bare å kjøre på og håpe på det beste. :)

Skrevet

Add him!

Det skader nok ikke å skrive en liten melding til han heller :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...