Gjest Gjest Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hva er din mening angående selve datingprosessen? Hva "forventes" på datene? Er det slik at det første kysset bør ha kommet innen den og den daten, etter date nr. x bør ting fastslås til å være mer seriøst? Når er det på tide å møtes hjemme hos den ene, i stede for offentlige dater? Osv. Jeg vet jo at dette kan variere fra par til par, men som innen alt annet finnes det vel også her enkelte uskrevne "regler"?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Hvorfor bry seg om eventuelle uskrevne regler når man har en god magefølelse? 1
Ethereal Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Hvis jeg liker fyren så syns jeg det er passende å gi et kyss allerede på første date. Trenger jo ikke å være skikkelig klining med masse tunge, liksom. Har datet gutter som jeg aldri kysset, og aldri hadde lyst til å kysse heller. Kan vel si så mye som at det ikke ble noe med de guttene
MissStiles Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Hvorfor bry seg om eventuelle uskrevne regler når man har en god magefølelse? Enig!! hvorfor ta hensyn til uskrevne regler som bare er dumme uansett.. bare følg din egen magefølelse.
Kaffeavtalen Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Enig!! hvorfor ta hensyn til uskrevne regler som bare er dumme uansett.. bare følg din egen magefølelse. Så enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå