Gå til innhold

Stå på hendene!

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Som tittelen, og i så tilfelle; hvor lenge klarer du? Hva er rekorden din? Jeg øver nå til morgenkaffen, begynner å få teken nå. Rekord satt jeg i sommer, 33 sek :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke stå på hender, men som liten jente hadde jeg rekorden i å stå på hodet uten å støtte meg mot en vegg. Blant ungene i gaten, altså.

Vi tok aldri tiden da. Den som sto lengst vant, og jeg sto alltid lengst. :biggrin:

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg kan ikke stå på hender, men som liten jente hadde jeg rekorden i å stå på hodet uten å støtte meg mot en vegg. Blant ungene i gaten, altså.

Vi tok aldri tiden da. Den som sto lengst vant, og jeg sto alltid lengst. :biggrin:

Stå på hodet kan jeg ikke. Hadde vært kult å kunne gå på hendene da. Opp en trapp for eksempel, eller noe i den duren. Skal lære meg det :)

Skrevet

Jeg kan komme meg opp på hendene for så å stå å svaie i noen korte sekunder før jeg helt uten kontroll tipper over. Såeh, det gjelder vel ikke helt :P

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg kunne stå på hendene når jeg var yngre (og tynnere).

Tok ikke tiden på hvor lenge jeg kunne stå, men det var nok en stund. Kunne gå ganske langt på hendene også.

Skrevet

Kan ikke stå på hendene, har aldri kunnet det. Synes det er ganske kult å se på de som kan :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal begynne å øve :fnise: Har veldig lyst å kunne det

Skrevet

Sist jeg prøvde falt jeg og slo bakhodet mitt i en murkant. Så nei, jeg kan ikke stå på hendene :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg erke så flink til å stå på hendene, men jeg kan stå så leeeenge jeg vil på hodet :) ( uten vegg eller annen form for juksestøtte såklart!)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min bestefar gikk på hendene til han var langt over 70!:jepp: Opp bakker og trapper og det som var! Travet rundt til stor beundring gra barnebarna!;)

Da han rundet 80 klarte han "bare" tre trinn i trappen!:gjeiper:

Jeg kan ikke slå ordentlig hjul engang...:sukk:

Gjest Marregutt
Skrevet

Min bestefar gikk på hendene til han var langt over 70!:jepp: Opp bakker og trapper og det som var! Travet rundt til stor beundring gra barnebarna!;)

Da han rundet 80 klarte han "bare" tre trinn i trappen!:gjeiper:

Jeg kan ikke slå ordentlig hjul engang...:sukk:

WOW! Det er ikke dårlig! Håper jeg er så sprek når jeg når den alderen

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg har försökt men kan ikke :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, det har jeg aldri klart.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg det! :opplyser:

Det er bare å bøye meg forover og putte hendene inn under hvert bein. Lett som bare det. :jepp:

Skrevet

Det er bare å bøye meg forover og putte hendene inn under hvert bein. Lett som bare det. :jepp:

Ba-dum-TSSS. :biggrin:

Skrevet

Venta på den! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...