Ego Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Ja, jeg har altså veldig lyst på det som står i emnetittelen. Et skinnarmbånd til meg selv (damearmbånd med andre ord), med en sølvplate som gir mulighet for personlig gravering (helst rektangelformet plate, men skal vel ikke pirke for mye her...). Tenker et armbånd omtrent som dette (minus leopardmønsteret!) Min lenke Noen som har peiling på hvor man kan få tak i sånt?
Soleklart Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Det jeg vil anbefale deg er å kjøpe det armbåndet du linket til, og så gå til gullsmeden og be om å få byttet ut platen. Så lett som bare det. Det er godt mulig du må lete etter en gullsmed som kan gjøre dette, da mange gullsmedbutikker bare er utsalg uten verksted.
Ego Skrevet 10. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2011 Det jeg vil anbefale deg er å kjøpe det armbåndet du linket til, og så gå til gullsmeden og be om å få byttet ut platen. Så lett som bare det. Det er godt mulig du må lete etter en gullsmed som kan gjøre dette, da mange gullsmedbutikker bare er utsalg uten verksted. Kunne vært mulig, men det er et herrearmbånd og jeg har rimelig smale håndledd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå