Gå til innhold

Skal jeg la vaere aa slanke meg, og kun bygge muskler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er veldig slank, men har litt for lite muskler. Kroppen er stram, men jeg onsker aa faa den mer fit og faa definerte muskler. Jeg har litt fett paa magen som de fleste, men det er ikke mer enn at de overste magemusklene synes naar jeg strammer magen. Skal jeg slanke bort det lille, eller skal jeg fokusere paa aa bygge muskler? Vil da musklene erstatte fettet etter hvert? Kommer til aa spise som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bygger muskler under fettet, så kommer jo fettet fremdeles til å være "på toppen".

De fleste damer (antar du er kvinne) vil ofte ha igjen litt fett nederst på magen selv om de er slanke og har lav fettprosent, der og lårene er ofte det siste som går.

Om du vil miste mer fett eller bygge litt muskler er jo en prioriteringssak for DEG :) Hva føler du deg mest vel med, og hva syns du ser fint ut?

Om du er veldig slank som du selv sier så ville jeg fokusert på styrketreningen en periode for å se om du kan få litt mer definerte muskler. Syns selv at det er finere enn "bare" tynn uten særlig med muskler på, men igjen, smakssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...