Gå til innhold

Hva skal jeg gjore naa som jeg begynner aa bli blek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en saann jente som maa ha litt farge gjennom hele aaret. Jeg har aldri i mitt liv tatt mye sol, men hadde en periode naar jeg var 14-16 aar hvor jeg tok en del om vinteren/vaaren, type tre ganger i mnd. ganske lenge om gangen. Har begynt aa tenke paa kreftfaren ved solarium, og begynner aa tenke ut hva jeg kan gjore som alternativ. Spraytan liker jeg ikke fordi det kommer overalt naar man sprayer. Sist var jeg helt brun under fottene etter aa ha gjort det paa badet, nettopp fordi alt havnet paa gulvet. Selvbruningskrem torker inn saa sakte, lukter vondt, smitter av paa klaer, spesielt undertoy og jeg orker ikke smore meg inn og skrubbe meg 3 ganger i uken. For mye jobb for noe ordentlig dritt! Og jeg har sikkert provd ti ulike selvbruningskremer. Da er det vel egentlig ingen alternativer igjen? Hva anbefaler dere? Er det helt ok aa ta sol hvis man tar lite om gangen og ikke saa ofte(jeg har ikke en typisk nordisk hudtype, men blir brent hvis jeg ligger i 30 min liksom.)

Jeg har hort om piller som skal komme paa markedet, anbefalt av leger, som skal gi deg solbrun hudfarge. Det skal visst ikke vaere farlig, har dere hort om dette? Det er ikke melanotan o.l., men noe som skal vaere helt trygt. Haha, gleder meg i saa fall til det kommer :P hores nesten for godt ut til aa vaere sant, men da koster det sikkert en tusenlapp for pillen ogsaa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...