AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Jeg vet ikke hvorfor huden min er saa fet. Jeg har nettopp blitt 18 aar gammel, og huden min har aldri vaert saa fet som den er naa! Jeg har lite til ingen kviser, men en del urenheter. Vasker ikke ansiktet med annet enn mild saape og vann. Bruker ikke mye hudsminke, litt concealer og mineral bronzing powder. Alle snakker om at man maa bruke hudkrem og at hudkrem er saa fantastisk flott, et must og blablabla, men huden min blir titusen ganger fetere av det, og da har jeg brukt dyre kremer tilpasset kombinert/fet hud. Jeg forstaar ikke hva jeg gjor feil, jeg utsetter ikke huden min for noe daarlig..? Spiser mye frukt og gront, og er generelt sunn. Kunne ha drukket mer vann, men det kan ta umulig komme av vaeskemangel? Jeg har hoert om transparent pudder, er dette noe som skal matte ned huden, eller har jeg misforstaatt? Og vet dere om en god primer til ansiktet som virkelig fungerer og matter ned huden ORDENTLIG? Har provd ut to primere, ikke av det dyreste slaget, men dog - disse ga ikke noe forskjell. Like blank i huden som alltid! Takk paa forhaand!
Gjest Hikken Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg er 19 år, og hadde fryktelig fet hud før. Etter at jeg begynte å bruke hudpleieserien Md Formulations, har huden min ALDRI vært fet og oljete igjen. Kanskje du kunne prøvd det ut? I butikk er det latterlig dyrt, men du får det langt billigere på internett: http://www.midwestskincare.com/ http://www.feelunique.com/brands/md-formulations Eller om du foretrekker Ebay: http://stores.ebay.com/Midwest-Sales/_i.html?_nkw=md+formulations&submit=Search&_sid=214050042 Min hudpleierutine hver kveld ser slik ut: - MD Formulations Facial Cleansing Gel 8.3 - MD Formulations Face and Body Scrub (Skrubb bruker jeg bare 1 gang i uken! ) - MD Formulations Continuous Renewal Serum - Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm En ting jeg lærte var at en god nattkrem er veldig viktig om man har fet hud, for huden vil produsere mye olje selv om den kke får tilført nok fuktighet. Av foundation, pudder og concealer vil jeg anbefale Mineral Hygienics, da disse er de første hudproduktene som ikke har gitt meg urenheter og fetere hud www.mineralhygienics.com Endret 10. september 2011 av Hikken
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Jeg er 19 år, og hadde fryktelig fet hud før. Etter at jeg begynte å bruke hudpleieserien Md Formulations, har huden min ALDRI vært fet og oljete igjen. Kanskje du kunne prøvd det ut? I butikk er det latterlig dyrt, men du får det langt billigere på internett: http://www.midwestskincare.com/ http://www.feelunique.com/brands/md-formulations Eller om du foretrekker Ebay: http://stores.ebay.com/Midwest-Sales/_i.html?_nkw=md+formulations&submit=Search&_sid=214050042 Min hudpleierutine hver kveld ser slik ut: - MD Formulations Facial Cleansing Gel 8.3 - MD Formulations Face and Body Scrub - MD Formulations Continuous Renewal Serum - Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm En ting jeg lærte var at en god nattkrem er veldig viktig om man har fet hud, for huden vil produsere mye olje selv om den kke får tilført nok fuktighet. Av foundation, pudder og concealer vil jeg anbefale Mineral Hygienics, da disse er de første hudproduktene som ikke har gitt meg urenheter og fetere hud www.mineralhygienics.com Ah, takk for utfyllende og godt svar! Tok det lang tid for produktene ga resultater, eller skjedde det plutselig? Vil definitivt prove ut det nevnte!
Gjest Hikken Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 (endret) Ah, takk for utfyllende og godt svar! Tok det lang tid for produktene ga resultater, eller skjedde det plutselig? Vil definitivt prove ut det nevnte! Jeg tror det tok ca 3 uker til huden min var fullstendig fri for olje, men jeg merket en bedring allerede 1 uke etterpå. Det kommer kanskje ann på hvor fet den er. Jeg begynte med å rense både morgen og kveld i 4 uker, og nå renser jeg bare om kvelden. Min var ihvertfall såpass fet at jeg ble blank på fingrene da jeg dro dem over huden. Jeg hadde også ganske ujevn hudtone og masse små kviser, men nå er alt det historie Så jeg håper det fungerer like godt for deg som for meg, for huden min nå er virkelig en drøm Skrubben skal forresten ikke brukes mer enn 1-2 ganger i uken Endret 10. september 2011 av Hikken
rox Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Min hudpleierutine hver kveld ser slik ut: - MD Formulations Facial Cleansing Gel 8.3 - MD Formulations Face and Body Scrub - MD Formulations Continuous Renewal Serum - Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm Er det ikke veldig hardt med scrub hver dag? Til TS, vil anbefale deg å bestille hudpleieprogram hos Hilde Christina (hildechristina.com). Hun er utrolig flink og hjelper til med å fikse det utroligste! Har gjort det selv og har hatt veldig stor nytte av det. Hun kommer sannsynligvis også til å anbefale MD Formulations og Decleor, da. Les innleggene som ligger der og lær deg masse om ordentlig hudpleie, så har du allerede kommet langt på vei!
Gjest Hikken Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Er det ikke veldig hardt med scrub hver dag? Til TS, vil anbefale deg å bestille hudpleieprogram hos Hilde Christina (hildechristina.com). Hun er utrolig flink og hjelper til med å fikse det utroligste! Har gjort det selv og har hatt veldig stor nytte av det. Hun kommer sannsynligvis også til å anbefale MD Formulations og Decleor, da. Les innleggene som ligger der og lær deg masse om ordentlig hudpleie, så har du allerede kommet langt på vei! Jeg burde ha skrevet det litt mer tydelig; skrubben bruker jeg kun 1 gang i uken, ikke hver kveld, beklager! Huden min hadde dødd av å bli skrubbet hver dag, huffameg
rox Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Jeg burde ha skrevet det litt mer tydelig; skrubben bruker jeg kun 1 gang i uken, ikke hver kveld, beklager! Huden min hadde dødd av å bli skrubbet hver dag, huffameg Skjønner! Haha, ja huff det hadde nok ikke blitt så bra
Casall Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Jeg sliter også med veldig fet hus, bruker rens fra MD, ogå bruker jeg en maske fra Dermalogica og en skrubb fra MD (i omvendt rekkefølge) ca. en dag i uken og det gjør virkelig underverker! Bruker også både dag og nattkrem beregnet på fet hud, det er viktig å gi huden fuktighet selv om den er fet. Har blitt veldig glad i Dermalogica, hvertfall. Husk også å skrubb i ny og ne.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Jeg sliter også med veldig fet hus, bruker rens fra MD, ogå bruker jeg en maske fra Dermalogica og en skrubb fra MD (i omvendt rekkefølge) ca. en dag i uken og det gjør virkelig underverker! Bruker også både dag og nattkrem beregnet på fet hud, det er viktig å gi huden fuktighet selv om den er fet. Har blitt veldig glad i Dermalogica, hvertfall. Husk også å skrubb i ny og ne. Hva heter masken? Har du fremdeles fet hud?
Casall Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Den heter Skin Refining Masque. Ja, litt i perioder men ikke på langt nær slik den var. Klarer også å holde nye utbrudd unna, og tar tiden til hjelp. Er mye dritt nede i huden som må ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå