Gjest Chevy Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 heisann i år foreslo min mor at vi skulle gi gaver til de som var i øvrige familie på max 50 kr - og se hva vi fikk utav det. jeg hadde kjøpt gave til mitt søskenbarn og samboeren hans, kjøpte den i romjulen ifjor faktisk (var gira på ideen da) men de fikk nettopp en sønn, som vil være ca 4 mnd i desember.. hva kan jeg gi dem? vil gi dem noe babyrelatert.. til en 50lapp:P heh.. ikke lett..syns jeg:P men digger ideen til mor, slipper dermed og bli ruinert av jula:P
Moscato Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Hvis du kan å strikke kan du sjekke ut hvor mye garn du får for en femtilapp (det varierer veldig etter hvor du kjøper), og strikke noe fint av det. Strømper, votter, lue, ullbukse, genser/jakke, ja, du skjønner tegninga. Mye bra å velge blant, og siden babyer er små trengs det ikke så mye garn til ting Dessuten er det gøy med noe personlig og selvlaget. 2
kakemonsteret Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 heisann i år foreslo min mor at vi skulle gi gaver til de som var i øvrige familie på max 50 kr - og se hva vi fikk utav det. jeg hadde kjøpt gave til mitt søskenbarn og samboeren hans, kjøpte den i romjulen ifjor faktisk (var gira på ideen da) men de fikk nettopp en sønn, som vil være ca 4 mnd i desember.. hva kan jeg gi dem? vil gi dem noe babyrelatert.. til en 50lapp:P heh.. ikke lett..syns jeg:P men digger ideen til mor, slipper dermed og bli ruinert av jula:P Man kan alltids finne et babyplagg på et salgsstativ til 50kr, hvertfall hvis du handler nå, og ikke venter til nov/des. Ellers liker jeg ideen om å strikke noe.
Gjest Chevy Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 jeg likte også stikkeideen, men jeg kan ikke strikke:P
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Hvis du er det kreative slaget kan du kanskje lage en fin collage hvor navnet til barnet er en del av motivet.Koselig å ha på veggen på barnerommet. Det eneste du trenger å kjøpe da er en ramme. Ikea har fine og billige rammer. 1
NuckingFutz Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 (endret) Kjøp en smokk. Eller flesk til med å kjøpe to. Kan umulig koste mer enn en femtilapp. Endret 9. september 2011 av NuckingFutz
camillan Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Scrap et bilde av barn og foreldre med noen fine tekster osv Faller alltid i smak Ingenting er som en hjemmelaget julegave
Lilywhite Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 HM har vel bodyer, luer/sokker og små kosebamser til rundt den prisen? Men innrammet bilde er ikke så dumt det heller
Malum Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 På H&M har de mange helt ok småting til baby for under 50 kr.
Gjest Raindrops Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 Du kan lage noe slikt? http://www.artistshelpingchildren.org/kidscraftsactivitiesblog/2011/01/how-to-make-easy-no-sew-sock-dolls-crafts-idea-for-kids/ 1
dreia Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 (endret) Noe hjemmelaget, f.eks. til barnerommet, høres veldig fint ut. Ellers er alderen 4+ mnd. tiden for innføring av fast føde, så om det er første barnet, kan du jo kjøpe noe til det - tutekopp, barneskeier, smekke, fat e.l. Ellers går det an å kjøpe en liten leke. Biteleker er veldig greit i den alderen, for da klør de veldig i tennene. Endret 10. september 2011 av dreia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå