Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lenge siklet etter en av disse, først og fremst på grunn av pakningen-fantastisk! Når jeg så fant dem hos straberrynet (kr 130,- )ble jeg mildt sagt fristet..Men er disse skyggene bra? Tenker på holdbarhet, konsistens etc..

Videoannonse
Annonse
Gjest NastyNice
Skrevet

Har to av disse skyggene, dersom det er de "isterningene" du mener. Holdbarheten er helt fantastisk! Eneste er at de jeg har inneholder ganske mye skimmer, så de drysser en del når man skal påføre de med kost. Da mener jeg når jeg skal ha skygge på øyelokket, er det til slutt ganske mye skimmer under øyet når jeg er ferdig...

Men det er veldig bra skygger ellers!

Gjest Anonymous
Skrevet

NasseNøff: Jeg vurderer å kjøpe no 55 Chocolate Chip. Har du den? Du skriver at det er mye skimmer i de. Er det "gullglitter" på en måte? Leter etter en mørkbrun med gullglitter i.. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er meg, Gjest igjen..Vil ikke ødelegge tråden din Saffron, men jeg har ett spm til i samme slengen. Hvis det ikke er noen som vet om det er gillskimmer i den brune jeg spurte om, er det noen andre merker som har det kanskje?

Gjest NastyNice
Skrevet

Hey!

Nå har jeg sjekket hva jeg har, og det er nr 63 Mocka og nr 33 silverball. Hadde visst nr 41 som er den turkise også ( aqua pool )... Uanz, den som er nærmest brun er jo den Mocka, men det var ikke gullskimmer i den.

Håper dere finner det dere vil ha i denne jungelen av makeup vi har!

Gjest Anonymous
Skrevet
NasseNøff: Jeg vurderer å kjøpe no 55 Chocolate Chip. Har du den? Du skriver at det er mye skimmer i de. Er det "gullglitter" på en måte? Leter etter en mørkbrun med gullglitter i.. :D

Har en skygge fra L'oreals høstkolleksjon som er brun med masse gyldent skimmer i..stikk innom H&M og se! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar Nasse Nøff og Saffron. :D

Tar en tur og titter etter den fra Loreal i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...