AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 høh? http://www.nettavisen.no/tjenester/article3085709.ece
Tullamore Dew Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 (endret) Øøøøøøøh............... Er dette en spøk? Likte forresten svarene til de gutta da, utrolig å kunne uttale seg sånn om personer de mest sannsynlig aldri kommer til å møte. Som feks Megan Fox som sikkert ikke var verdt noe som kjæreste fordi hun lett hadde hoppet på noen andre. All right Endret 9. september 2011 av Tullamore Dew
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 skikkelig bullshit! jeg vil si at jeg er ganske pen, og alle sikler etter meg, på jobb, gata, butikken overalt.. og de fleste vil ha mer enn one night stand! Er det plutselig negativt å være vakker? eller er det trøst for mindre pene jenter? 2
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 skikkelig bullshit! jeg vil si at jeg er ganske pen, og alle sikler etter meg, på jobb, gata, butikken overalt.. og de fleste vil ha mer enn one night stand! Er det plutselig negativt å være vakker? eller er det trøst for mindre pene jenter? Sikkert trøst =/
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Megan Fox har da vært i et forhold i mange år?
Miki Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Er ganske så sikker på at kjæresten min syns jeg er den peneste i verden. 4
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Men alle vil da ha den beste partneren?
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Men alle vil da ha den beste partneren? Får da håpe det Jeg føler meg som verdens vakreste når jeg er sammen med samboeren min
Gjest Setareh Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Tull å tøys! hotte damer er ofte ganske snille, ikke som alle andre tror;)) og man ser ikke bitch ut bare fordi man er sexy! for en artikkel..
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Dette er vel ikke noe breaking news mener jeg. Klart at dette ikke gjelder alle, sånn er det jo aldri, men det er jo tryggest å gå for de søte framfor de pene. Det er jo strategisk og logisk når man tenker etter. Kvinner velger heller ikke de peneste mennene, stort sett. Det jeg reagerte mer på er at de satte Sarah Jessica Parker som eksempel på "mindre pen". Så utrolig frekt.
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Sarah er jo bare rå da. Det her fokuset på utseendet i stedet for helse, er bare idiotisk. 1
Gjest Setareh Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Men du er både pen&søt hunterlady Sarah JP er forresten ganske søt, hun er overhodet ikke stygg! 1
DBM Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Er ganske så sikker på at kjæresten min syns jeg er den peneste i verden. Du må være heit
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Hvor gammel er du gjest? hilsen en hemmelig beundrer
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Hvor gammel er du gjest? hilsen en hemmelig beundrer Står ikke det i profilen min?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #18 Skrevet 10. september 2011 Jeg vil ha en HOT dame med store pupper og stor rævv. gjerne ligne litt på megan fox, og ha langt hår. Stygge damer er bortkasta tid
Gjest Survival Skrevet 10. september 2011 #19 Skrevet 10. september 2011 Aggguuuurrrkkk fra nettavisen igjen. Sjokkerende? Nei. De har seriøst lite å skrive om. Jeg har til gjengjeld å lese èn eneste nyttig artikkel fra nettavisen. Og når det gjelder tema: Jeg tror ofte menn går etter for pene damer. 1
Mr.Omg Skrevet 10. september 2011 #20 Skrevet 10. september 2011 Dette er ren bullshit. Hvem er det som bestemmer hvem som er pen? Både Sarah Jessica Parker og Taylor Swift er penere enn Megan Fox (syns ikke hun er pen i det hele tatt), syn jeg. Og grunnen til at menn bare vil ha ONS med Fox er fordi hun virker dum og billig, og sånne damer er ikke gode kjærester. JEG blir sammen med en dame JEG syns er pen. Ikke en som media vil hjernevaske meg til å tro er pen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå