Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #41 Skrevet 9. september 2011 Uff da, det hørtes da pessimistisk. Jeg er realist.
Envy Skrevet 9. september 2011 #42 Skrevet 9. september 2011 Ja, Bertine er sinnsykt hot! DE øynene da!
pantora Skrevet 9. september 2011 #43 Skrevet 9. september 2011 Unnskyld?? Du trodde jeg var yngre? :gjeiper: Du virka så moden og oppegående... Ikke at 23-åringer ikke kan være moden og oppegående (obviously), men jeg tror alltid at slike folk er mye eldre enn meg (ikke at jeg ikke tenker folk på min alder er det, altsååå). Anyway, var ment som et kompliment
pantora Skrevet 9. september 2011 #44 Skrevet 9. september 2011 Men for å holde meg til temaet. Bertine (og Hans-Erik) er vel grunnen til at jeg i det hele tatt ser på Idol!
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #45 Skrevet 9. september 2011 Du virka så moden og oppegående... Ikke at 23-åringer ikke kan være moden og oppegående (obviously), men jeg tror alltid at slike folk er mye eldre enn meg (ikke at jeg ikke tenker folk på min alder er det, altsååå). Anyway, var ment som et kompliment Takk skal du ha. Jeg får ofte høre at folk tror jeg er eldre. Praksisveilederen min trodde jeg var 28 etter hun hadde lest behandlingsplanen jeg skrev! :gjeiper: Jeg tar det som et kompliment altså, men jeg spurte bare om du trodde jeg var yngre just in case. Vil jo ikke fremstå som innbilsk :gjeiper: 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #46 Skrevet 9. september 2011 HL virker veldig reflektert ja.
Gjest -J- Skrevet 9. september 2011 #47 Skrevet 9. september 2011 Bertine er veldig attraktiv og veldig spesiell (positivt) Hvem er bergenseren egentlig? Jeg husker hvor magisk de første to rundene av Idol var, men så ble det hele ganske så trist. X-Factor var også en ganske trist affære. Det virker derimot som om nivået er brukbart i år...? 1
pantora Skrevet 9. september 2011 #49 Skrevet 9. september 2011 Takk skal du ha. Jeg får ofte høre at folk tror jeg er eldre. Praksisveilederen min trodde jeg var 28 etter hun hadde lest behandlingsplanen jeg skrev! :gjeiper: Jeg tar det som et kompliment altså, men jeg spurte bare om du trodde jeg var yngre just in case. Vil jo ikke fremstå som innbilsk :gjeiper: Well there you go
Gjest Cosette Skrevet 9. september 2011 #50 Skrevet 9. september 2011 Hun er sånn quirky-pen. Intens på en eller annen måte, og av en eller annen grunn synes jeg hun kan se litt sci-fi ut :gjeiper: Har vel noe med det hvitblonde håret å gjøre. Og så søt hun var som barn i Midt i smørøyet! Med tannregulering og colabånnbriller Sex appeal kan ikke jeg som heterofil kvinne bedømme, men blikket dras mye heller mot henne enn mot Marion Ravn ihvertfall. Sistnevnte skjønner jeg ikke greia med.. 1
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #51 Skrevet 9. september 2011 Sex appeal kan ikke jeg som heterofil kvinne bedømme, men blikket dras mye heller mot henne enn mot Marion Ravn ihvertfall. Sistnevnte skjønner jeg ikke greia med.. Marion Ravn ser ut til å smelte på tunga. Bertine ser ut som ei som motvillig sukker teatralsk etter tre kvarters intensivt klitoralangrep. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2011 #52 Skrevet 10. september 2011 Uff da, det hørtes da pessimistisk. Realistisk. 1
Kosemose Skrevet 10. september 2011 #53 Skrevet 10. september 2011 Syns hun er flott, hun er ikke redd for å være "stygg" eller annerledes og typete, litt som hun Surfer Rosa-Mariann. Syns forøvrig hun kan være veldig pen, og at hun kan minne om en blanding av hun... eksen til Tom Cruise (hun rødhårede australske) og hun... lyshårede som spilte Marie Antoinette og som spilte hun som sjekket opp Orlando Bloom ved å lage roadtrip-bok til ham. Også vil jeg bare ha sagt, at jeg tror mer på julenissen enn at Belladonna er uutdannet (ikke noe galt med å være uutdannet, men tror bare ikke at B er blant de) og at jeg bøyer meg i støvet over alle disse barna! Godt jobba! også er det sånn at HL er veldig ung (men du kan godt være oppegående, reflektert og en bra person for det, altså!) og at BZ er i sin beste alder. Så desså på'rei. 1
Gjest birry93 Skrevet 12. september 2011 #54 Skrevet 12. september 2011 Hva synes dere? Er Bertine sexy mama?? Helt klart, meget lekker! 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #55 Skrevet 12. september 2011 Hva synes dere? Hun er ung, ser ung ut og er i 30+++++ årene. Slank og fin. Men jeg synes ikke hun er pen, ei heller sexy...ikke søt engang. Synes heller ikke samboeren/mannen hennes ser noe særlig ut. 1
She_Leiva Skrevet 12. september 2011 #56 Skrevet 12. september 2011 Hun er helt nydelig. Så fantastiske øyne og så markert ansikt skal man lete lenge etter altså! Nå vet jeg ikke noe om høyden hennes o.s.v, men hun kunne vært en skikkelig utmerket modell. Rett og slett vakker er hun. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #57 Skrevet 12. september 2011 Blikket dras ikke mot Marion Ravn ihvertfall. Hun skjønner jeg ikke greia med.. Jeg skjønner ikke griee verken med Marion eller Bertine. De er begge to utseendemessig i beste gfall middelmådige, og de har verken varme eller sjarme.
Erotisk Flukt Skrevet 12. september 2011 #58 Skrevet 12. september 2011 Bertine Zetlitz er fantastisk deilig! Alltid syntes det ;-) Hadde lett vært groupie for ei helg for henne du gitt... -Domino 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #59 Skrevet 12. september 2011 Ja, 36 er liksom grensen før man blir å anse som gravrøver. Deg om det Jeg kjenner til flere kvinner som på papiret er 40-48 år, og de ser vakre, slanke, veltrente og sunne ut - og: de er gravide! 2
Kamikatze Skrevet 12. september 2011 #60 Skrevet 12. september 2011 (endret) Vel, personlig så tenner jeg ikke på gravide 48-åringer. Det blir også så lett fødselsdefekter, når mora blir hauggammal... Endret 12. september 2011 av Kamikatze
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå