AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #21 Skrevet 9. september 2011 Jeg har aldri vært fan av utseendet hennes, før jeg så henne i årets Idol. Hun er jo råflott!!! Også er hun vel litt opp i åra? Ser jo utrolig ung ut! Ikke en eneste rynke! :D Hva synes dere? Er Bertine sexy mama?? Kan man virkelig bli "fan" av noens utseende? Om hun er "deilig" kan jeg ikke svare på, som hetero kvinne synes jeg ikke kvinner er deilige.
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #22 Skrevet 9. september 2011 (endret) Njah, ganske normal norsk kvinne, egentlig. Sånn det går femten av på dusinet. Helt greit pulbar, men gråter ikke når hun drar hjem etterpå. :gjeiper: FANTA-girl altså. Syns ikke akkurat det. Hvis jeg hadde vært mann da... Endret 9. september 2011 av capricorn74
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #23 Skrevet 9. september 2011 Hun er 36 år, så hun er ganske gammel . Ja, 36 er liksom grensen før man blir å anse som gravrøver. 2
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #24 Skrevet 9. september 2011 Ja, 36 er liksom grensen før man blir å anse som gravrøver. Thats right. Ikke gråt dere i søvn nå
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #25 Skrevet 9. september 2011 (endret) Ja, 36 er liksom grensen før man blir å anse som gravrøver. Haha! Jeg tør ikke fortelle hvor mange år jeg er, blir vel som en vandrende mumie i de unges øyne (har ikke rynker jeg heller). Men ettertraktet er jeg av unge menn . Endret 9. september 2011 av Belladonna 1
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #26 Skrevet 9. september 2011 Haha! Jeg tør ikke fortelle hvor mange år jeg er, blir vel som en vandrende mumie i de unges øyne, har ikke rynker jeg heller. Men ettertraktet er jeg av unge menn . Jeg er litt nysgjerrig på deg jeg. Du har flere barn (4?), er uutdannet (?), virker intelligent og meget kverulerende. Hvem er du?? Legg ut bilde i ansiktstrådene mine!! JAAAA! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #27 Skrevet 9. september 2011 Bertine litt opp i åra??! For meg er hun fortsatt programlederen fra Midt i Smørøyet. :gjeiper: 3
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #28 Skrevet 9. september 2011 Bertine litt opp i åra??! For meg er hun fortsatt programlederen fra Midt i Smørøyet. :gjeiper: FAEN DA! Slutt å heng dere oppi det og svar på hovedspørsmålet!! :gjeiper: :gjeiper: I forhold til meg som er 23, så er hun oppi årene. En på 27 er over meg i årene, altså oppi årene. Oppi årene er ikke det samme som gammel. 1
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #30 Skrevet 9. september 2011 ER DU 23??? Damn! Unnskyld?? Du trodde jeg var yngre? :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #31 Skrevet 9. september 2011 Jeg er litt nysgjerrig på deg jeg. Du har flere barn (4?), er uutdannet (?), virker intelligent og meget kverulerende. Hvem er du?? Legg ut bilde i ansiktstrådene mine!! JAAAA! Jeg kan være spøkefull iblant, skjønner du . Jeg har 5 barn, født i løpet av en 8-årsperiode, den første da jeg var 20, den siste da jeg var 28. Hvor har du det fra at jeg er uutdannet? Kverulerende, jeg? (Her skulle jeg satt inn smiley, men plutselig er alle borte . )
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #32 Skrevet 9. september 2011 Jeg kan være spøkefull iblant, skjønner du . Jeg har 5 barn, født i løpet av en 8-årsperiode, den første da jeg var 20, den siste da jeg var 28. Hvor har du det fra at jeg er uutdannet? Kverulerende, jeg? (Her skulle jeg satt inn smiley, men plutselig er alle borte . ) Jeg synes du sa det i en tråd, men jeg kan ta feil. Var ikke sikker. Men uansett, er ingenting galt i å være uutdannet. Kverulerende så til de grader. Har irritert meg over deg opptil flere ganger.! ! Imponerende føderekke btw
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #33 Skrevet 9. september 2011 Imponerende føderekke? Bella må være en maskin.
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #34 Skrevet 9. september 2011 Jeg synes du sa det i en tråd, men jeg kan ta feil. Var ikke sikker. Men uansett, er ingenting galt i å være uutdannet. Kverulerende så til de grader. Har irritert meg over deg opptil flere ganger.! ! Imponerende føderekke btw Pass på blodtrykket ditt . Når det gjelder barneantall, så sa jeg til min yngste datter en gang hun spurte hvorfor jeg hadde fått så mange barn, hun var 5 år den gangen, at jeg ikke visste hva det kom av før jeg hadde fått henne. Da ser lillejenta på meg med store øyne og sier:"Men mamma, du var vel ikke så dum?" 2
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #35 Skrevet 9. september 2011 Pass på blodtrykket ditt . Når det gjelder barneantall, så sa jeg til min yngste datter en gang hun spurte hvorfor jeg hadde fått så mange barn, hun var 5 år den gangen, at jeg ikke visste hva det kom av før jeg hadde fått henne. Da ser lillejenta på meg med store øyne og sier:"Men mamma, du var vel ikke så dum?" :skratte: Hahaha. Shit. De små er lynskarpe til tider. Husk å skrive ned disse gullkornene dems.
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #36 Skrevet 9. september 2011 Imponerende føderekke? Bella må være en maskin. Ja, en robot . Min mann pleide å si at jeg var så fruktbar at han bare kunne riste trusen sin over meg, så "tok" jeg meg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #37 Skrevet 9. september 2011 Ja, en robot . Min mann pleide å si at jeg var så fruktbar at han bare kunne riste trusen sin over meg, så "tok" jeg meg. Glad det ikke var meg, siden jeg aldri ønsket meg barn.
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #38 Skrevet 9. september 2011 Glad det ikke var meg, siden jeg aldri ønsket meg barn. Kanskje mine barn steller deg hvis du kommer på pleiehjem en gang 2
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #39 Skrevet 9. september 2011 Kanskje mine barn steller deg hvis du kommer på pleiehjem en gang Jeg kommer aldri til å leve så lenge.
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #40 Skrevet 9. september 2011 Jeg kommer aldri til å leve så lenge. Uff da, det hørtes da pessimistisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå