Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg har aldri vært fan av utseendet hennes, før jeg så henne i årets Idol. Hun er jo råflott!!! Også er hun vel litt opp i åra? Ser jo utrolig ung ut! Ikke en eneste rynke! :D Hva synes dere? Er Bertine sexy mama?? 4
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Syns ikke hun er spesielt pen, men flotte øyne. Bra kropp har hun!
Tullamore Dew Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Njaa, sexy og sexy, men hun ser litt bedre ut nå enn hun gjorde før da, det skal hun ha. 1
Gjest Solmåne Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Hun er pen! Men er det bare jeg som syns at hun har A: For intense øyne generelt eller B: For mørk/markant øyesminke Jeg syns hun ser litt hard ut iallefall pga øynene, men er det bare meg? 2
Tullamore Dew Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Hun er pen! Men er det bare jeg som syns at hun har A: For intense øyne generelt eller B: For mørk/markant øyesminke Jeg syns hun ser litt hard ut iallefall pga øynene, men er det bare meg? Jeg hadde blitt litt ukomfortabel om hun hadde stirra meg i øynene lenge ja, hun har et hardt og intenst blikk 2
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde blitt litt ukomfortabel om hun hadde stirra meg i øynene lenge ja, hun har et hardt og intenst blikk Syns det er lekkert jeg 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Jeg synes hun er VELDIG vakker. 3
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Hun er pen! Men er det bare jeg som syns at hun har A: For intense øyne generelt eller B: For mørk/markant øyesminke Jeg syns hun ser litt hard ut iallefall pga øynene, men er det bare meg? Jeg synes det er nettopp disse katteøynene som gjør henne så flott å se på. Intense blikk er bare lekkert 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Hun var på sitt vakreste da hun gikk gravid, det er min mening...
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Jeg har aldri vært fan av utseendet hennes, før jeg så henne i årets Idol. Hun er jo råflott!!! Også er hun vel litt opp i åra? Ser jo utrolig ung ut! Ikke en eneste rynke! :D Hva synes dere? Er Bertine sexy mama?? Litt oppi åra??!! Hun er ett år yngre enn meg Nå følte jeg meg gammel HunterLady Syns hun er veldig søt jeg Holder seg godt til å være så gammel også
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Litt oppi åra??!! Hun er ett år yngre enn meg Nå følte jeg meg gammel HunterLady Syns hun er veldig søt jeg Holder seg godt til å være så gammel også Haha, sorry. Men i forhold til meg så er hun lengre oppi årene. Dont feel bad! Var ikke meninga.. Virkelig ikke!
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Haha, sorry. Men i forhold til meg så er hun lengre oppi årene. Dont feel bad! Var ikke meninga.. Virkelig ikke! He, he. Jeg tenker at de som er rundt 55-60 er litt oppi åra. Har alltid sett på meg selv som ganske ung Tror hjernen stoppa på rundt 22 3
Gjest Survival Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Jeg elsker stilen hennes i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Hun har huskey-øyne, klarer bare ikke blikket hennes. 1
Gjest Applecore Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Ja, Bertine Zetlitz er kjempevakker! Utseendet hennes er nesten overjordisk... *misunne* 2
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Njah, ganske normal norsk kvinne, egentlig. Sånn det går femten av på dusinet. Helt greit pulbar, men gråter ikke når hun drar hjem etterpå. :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #20 Skrevet 9. september 2011 Jeg har aldri vært fan av utseendet hennes, før jeg så henne i årets Idol. Hun er jo råflott!!! Også er hun vel litt opp i åra? Ser jo utrolig ung ut! Ikke en eneste rynke! :D Hva synes dere? Er Bertine sexy mama?? Hun er 36 år, så hun er ganske gammel . 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå