kar på 35 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Det er fredag og jeg har ingenting å gjøre. Så da tenkte jeg rett og slett og lage meg en profil en eller annen datingside. Jeg har rett og slett lyst til å få meg en god venninne og om det skulle bli noe mer hadde også vært en stor ønskedrøm. Spørsmål 1: Er det noen sted du vil anbefale på det varmeste jeg kan prøve som en kan opprette en profil på? Det må være seriøst. Spøsmål 2: Har dere noen tips om hva jeg skal ta med i profilen min slik at jeg vekke oppsikt blandt dere damer? Har dere ellers andre tips å komme med så tar jeg i mot
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Antar at du er kjekk, rik og lever et fantastisk liv siden du har tro på dette. Da viser du det, og lykkes.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Her trengs det visst et fornuftig svar. :gjeiper: Har selv litt erfaring med nettdating, men er nok ikke den mest erfarne. Jeg mener hvertfall at match er for dyrt. En får nesten ingenting ut av den siden uten å betale. Møteplassen og sukker derimot kan man komme et stykke med uten å bli fattig. Av de to har jeg hatt mest kontakt på møteplassen, men har ikke vært så lenge på sukker. Profilen bør etter min mening være mest mulig uten skrivefeil, og med litt humor kommer en langt uansett innhold. Prøv å ikke skrive noe som "Ja, hva skal jeg skrive her da? e.l. Det er det nok av andre som har skrevet. Ellers så er det vel bare å skrive mest mulig om hva du ønsker av en dame, om dine interesser og kvaliteter. Slik luker du ut de som absolutt ikke passer for deg. Skal du ha bilde bør du ha et du smiler på, men etter min mening trenger du ikke bilde for å lykkes. Det viktigste da er at du er litt oppsøkende, og heller sender bilde når du treffer noen som virker interessante. Ønsker deg lykke til. Det finnes noen gullkorn der ute.
Høna Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Jeg syntes du burde prøve sukker. Der finnes det mange damer i forskjellige aldere og abonementet der er jo heller ikke så dyrt... går jo også ann og melde seg inn gratis Jeg har selv vært medlem der en stund og fått mange nye kamerater, har riktig nok ikke truffet drømme mannen der, men kommet i kontakt med mange flotte menn som senere har blitt god venner. Ting jeg mener er viktig i en profil er at du beskriver deg godt og viser hva som er spesielt med akkurat deg:) Det er også viktig å ha med flere bilder i albumet og ikke bare et profil bildet. Men du som er mann er jo kanskje like avhengi av at du er flink til å skrive gode første meldinger til damene siden det ofte er slik det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå