Gå til innhold

CuraMed - halspastill med råmelk fra ku

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse pastillene jeg sitter og spiser inneholder Colostrum, også kjent som råmelk, fra kuer. Hva syns dere om det? Hadde du spist den hvis det var råmelk fra menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EH nei, det hadde jeg ikke. Det er litt forskjell. Råmelkspudding som også blir laget på den første råmelken kua gir, er helt fantastisk. Men morsomt at de tror den råmelken i pillene gir noe virkning, for den første råmelken dyr har, er bare næringsrik i noen få timer etterhvert som den blir produsert. Kan ikke melke det ut og spare det feks, det må gis til kalven/føllet/grisungen med en gang osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær sammenlikning. Jeg spiser jo kjøtt fra ku, men ikke fra menneske...

Synes ikke råmelk fra ku er verre enn annen kumelk.

Jeg ville ikke spist verken råmelk eller vanlig morsmelk fra menneske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de fungerer på sår hals i det hele tatt, og hadde absolutt IKKE prøvd de engang om det var menneske melk :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg føler fungerer for sår hals er de blå repsils. Det tar bort den verste brodden ved halsbetennelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg føler fungerer for sår hals er de blå repsils. Det tar bort den verste brodden ved halsbetennelse også.

Syns, jeg har bare rød repsils.. Og denne kugreia. ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med morsmelk fra mennesker? I en gitt situasjon ville dere alle drukket det i fare for å tørste eller sulte eller hvis det var råmelk og ville hatt sjanser stanse en infeksjon. Det ER bare melk. Vi er pattedyr.

Det ville ikke vært meg i mot å smake hvis jeg fikk det i et glass og melka ikke var varm. Det smaker søtt, har da smakt min egen morsmelk på fingeren. Ikke dårlig smak i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hadde det faktisk fungert knall på sår hals, så hadde jeg puttet det i munnen også om det var fra mennesker. Jeg sverger til melk fra hest (i melkeform altså, ikke som pastiller), det er helsebringende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flotte saker. Hjelper jo uten tvil.

Å sammenligne med melk fra mennesker blir søkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...