AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Heihei! Brudekjolen min har innebygd BH, men kjolen har relativt dyp v-hals så jeg er redd brystene kan finne på å snike seg ut i løpet av en lang dag/kveld Jeg kan ikke bruke BH da ryggen er relativt bar slik at det ville vist. Tenker kanskje at jeg kunne bruke slik tape. Jeg bruker 75B/C (varierer litt fra type BH) hvis det har noe å si for tapen sin del. Er det noen som har erfaring med puppetape eller bh-tape? Hva er forskjellen, og hvor får man kjøpt slik av god kvalitet som holder?
fridr Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Tror de har det på undertøysbutikker. Det finnes også BH-er som har multifunksjon. Du kan jo høre med damene på undertøysbutikken De har som regel god erfaring og gode råd.
Ninnin86 Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Hvor dyp er ryggen da? Har du prøvd korsett? Mitt korsett er veldig lite/lavt (eller hva man skal si) bak.. Og det finnes sikkert et som ikke vises foran Har aldri prøvd puppetape, men hvis det funker, er det jo genialt! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Hvor dyp er ryggen da? Har du prøvd korsett? Mitt korsett er veldig lite/lavt (eller hva man skal si) bak.. Og det finnes sikkert et som ikke vises foran Har aldri prøvd puppetape, men hvis det funker, er det jo genialt! Lykke til Tror ikke jeg kan ha korsett da kjolen er ganske "tight squeeze" i overkroppen, men det er jo absolutt et bra forslag, tror bare rett og slett ikke det hadde blitt plass under kjolen
Gjest Annaires Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Jeg husker jeg brukte en tape fra HM på et julebord en gang, som funket supert.
bobbi Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Hvor dyp er ryggen da? Har du prøvd korsett? Mitt korsett er veldig lite/lavt (eller hva man skal si) bak.. Og det finnes sikkert et som ikke vises foran Har aldri prøvd puppetape, men hvis det funker, er det jo genialt! Lykke til Oi...hm, håper ikke mitt blir å stikke opp bak....har ganske lav rygg...men jaja..... hvis det finnes puppetape er det vel ikke noe problem
Fantomina Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå