Gå til innhold

Puppetape/bh-tape

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Brudekjolen min har innebygd BH, men kjolen har relativt dyp v-hals så jeg er redd brystene kan finne på å snike seg ut i løpet av en lang dag/kveld :fnise:

Jeg kan ikke bruke BH da ryggen er relativt bar slik at det ville vist. Tenker kanskje at jeg kunne bruke slik tape. Jeg bruker 75B/C (varierer litt fra type BH) hvis det har noe å si for tapen sin del.

Er det noen som har erfaring med puppetape eller bh-tape? Hva er forskjellen, og hvor får man kjøpt slik av god kvalitet som holder? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har det på undertøysbutikker.

Det finnes også BH-er som har multifunksjon.

Du kan jo høre med damene på undertøysbutikken :) De har som regel god erfaring og gode råd.

Skrevet

Hvor dyp er ryggen da? Har du prøvd korsett? Mitt korsett er veldig lite/lavt (eller hva man skal si) bak.. Og det finnes sikkert et som ikke vises foran :) Har aldri prøvd puppetape, men hvis det funker, er det jo genialt! :)

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Hvor dyp er ryggen da? Har du prøvd korsett? Mitt korsett er veldig lite/lavt (eller hva man skal si) bak.. Og det finnes sikkert et som ikke vises foran :) Har aldri prøvd puppetape, men hvis det funker, er det jo genialt! :)

Tror ikke jeg kan ha korsett da kjolen er ganske "tight squeeze" i overkroppen, men det er jo absolutt et bra forslag, tror bare rett og slett ikke det hadde blitt plass under kjolen :fnise:

Skrevet

Jeg husker jeg brukte en tape fra HM på et julebord en gang, som funket supert.

Skrevet

Oi...hm, håper ikke mitt blir å stikke opp bak....har ganske lav rygg...men jaja..... hvis det finnes puppetape er det vel ikke noe problem :fnise:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...