Gjest Kosejenta Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Noen som har tips til gode og solide regnkær som ikke koster en formue til gutt på 8? Han er veldig aktiv, og har gitt uttrykk for at bukse med sele VIL han overhode ikke ha lenger ( ) Har sett Stormberg har til 179,- pr del , men har ikke hørt noe om de er gode eller ikke....
Caramba Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Vi har Stormberg til en 2-åring og de har nå holdt i snart ett år. Vosker nok snart ut av dem, men de ser ikke brukt ut engang. Jeg er ellers veldig fornøyd med Reflex og Helly Hansen. Synes egentlig det er mange som er ganske like og er det god tykkelse på regnstoffet, så virker det bra på meg.
Jannu Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Har en 9 åring som (desverre) har vokst ut av det "typiske" regntøyet de brukte når de var mindre. Han har et sett teknisk Helly Hansen klær (Hellytech), og så har han et regnsett fra Skogstad (mer sånn type som er for voksne). Begge deler fungerer kjempefint. Skogstad var det rimeligste, det kjøpte jeg på Obs for 399 (tror jeg, er et år siden).
Gjest Kosejenta Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Supert! Takk for svar. Da blir det nok en tur ut å finn eregnklær i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå