Maxi Skrevet 9. september 2011 #1 Del Skrevet 9. september 2011 Har noen forslag til en kaffemaskin som lager både kaffe og kakao? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 9. september 2011 #2 Del Skrevet 9. september 2011 Har noen forslag til en kaffemaskin som lager både kaffe og kakao? Min Dolce Gusto får du kjøpt kakao til. Men prøvesmak kaffen før du kjøper. Jeg synes nemmlig ikke kaffen var noe spesielt god med denne typen kapselmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 9. september 2011 #3 Del Skrevet 9. september 2011 Du får også kakao til Senseo-maskiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 9. september 2011 #4 Del Skrevet 9. september 2011 Dolce gusto, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. september 2011 #5 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har dolce gusto og er veldig fornøyd. Den lager også kjempegod iste og iskaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #6 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har dolce gusto og er veldig fornøyd. Den lager også kjempegod iste og iskaffe! Vi har også dolce gusto og isteen er fantastisk god Kun samboer som drikker kaffe, jeg drikke kun litt latte. Men kakaoen er også god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 10. september 2011 #7 Del Skrevet 10. september 2011 Bosch Tassimo Denne kan du få Freia varm sjokolade til Har ingen anelse om den er noe god da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 16. september 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 16. september 2011 Vi har også dolce gusto og isteen er fantastisk god Kun samboer som drikker kaffe, jeg drikke kun litt latte. Men kakaoen er også god. Så bra. Har kjøpt denne nå så da får vi håpe vi begge blir fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 16. september 2011 #9 Del Skrevet 16. september 2011 Så bra. Har kjøpt denne nå så da får vi håpe vi begge blir fornøyde. Jeg anbefaler Nesquik-kakaoen (varm) til Dolce Gusto. Den er mild og god. Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå