Gå til innhold

Ellen Arnstad gravid 46 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kan da ikke være greit vel i følge KG brukere?

eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan da ikke være greit vel i følge KG brukere?

eller?

Det er vel strengt tatt noe hun og mannen må finne ut om er greit, ikke KG-brukerne? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Det er en tråd om dette allerede

Skrevet

Og dessuten er hun ikke 46 helt enda :gjeiper:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kjempeflott jeg!

Hvorfor ikke?

Det er vel ikke så mange 20 åringer som ville hatt foreldre på 65 hvis de kunne velge....

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke så mange 20 åringer som ville hatt foreldre på 65 hvis de kunne velge....

spiller vel ingen rolle, 20 åringer lever sine egne liv

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20årene og veldig glad for at begge mine foreldre er under 50.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20årene og veldig glad for at begge mine foreldre er under 50.

Men hvorfor gjør det deg glad?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt sikker på at de har mer energi til å være der for sine barnebarn nå, enn om de hadde vært 20 år eldre!

Skrevet

og syns det er godt at foreldrene holder seg hjemme.

Syns forøvrig det er flott nyhet!

• Liker 1
Skrevet

Foreldre kan dø nårsomhelst! Det spiller ingen trille om man selv er 20 og foreldrene er 40 eller 70. En 40-åring kan dø og en 70 åring kan dø.

Moren min fikk meg når hun var 43, og jeg har ingen problem med det. Elsker moren min :)

• Liker 1
Skrevet

Kjenner flere som har blitt mødre i alder over 40, og som har strålende helse. Og kjenner yngre damer som

fikk barn unge, og som sliter med sykdom. Man kan aldri vite eller spå om framtid og helsesituasjon, man kan bare gjøre det beste ut av dagene. Syns det er skuffende at folk har behov for å dømme andre kun på bakgrunn av alder. Alder sier lite om omsorgsevne.

Gjest Gjest45år
Skrevet

Så lenge hun kan bli gravid, er hun vel ikke for gammel? For kvinner så begrenser det seg hvor lenge man er fruktbar. Derimot så leste jeg at mannen hennes er 60 år gammel. Det synes jeg er gammelt å bli far. Men mannfolka kan jo bli fedre langt opp i åra.

Uansett så synes jeg at folk må få gjøre det som de synes er riktig for dem.

Skrevet

Foreldre kan dø nårsomhelst! Det spiller ingen trille om man selv er 20 og foreldrene er 40 eller 70. En 40-åring kan dø og en 70 åring kan dø.

Moren min fikk meg når hun var 43, og jeg har ingen problem med det. Elsker moren min :)

Sannsynligheten er vel endel større for å dø når en er 70 enn 40....

Jeg mener det er en grunn til at man er i sin mest fruktbare alder når man er ung!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...