AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Min trivelige date fyller snart år. Jeg vil gjerne kjøpe / lage noe fint til ham. Problemet er at han har alt han trenger av alle ting. Han er utrolig nøye på klær og utstyr. Takknemmelig for gode tips!
dvleos Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Min trivelige date fyller snart år. Jeg vil gjerne kjøpe / lage noe fint til ham. Problemet er at han har alt han trenger av alle ting. Han er utrolig nøye på klær og utstyr. Takknemmelig for gode tips! Ta han med en natt på hotell? Billetter til en band som spiller snart om det er noen han liker? En god middag på en fin restaurant? Jeg har i alle fall en samboer som setter pris på sånt :-)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg vet ikke hvor mye du har tenkt til å bruke på en gave til han. Men typen min har bursdag snart, og jeg har bestilt en tur til Paris for oss to i noen dager Han vet at vi skal bort, men ikke vet ikke hvor
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg vet ikke hvor mye du har tenkt til å bruke på en gave til han. Men typen min har bursdag snart, og jeg har bestilt en tur til Paris for oss to i noen dager Han vet at vi skal bort, men ikke vet ikke hvor
Fantomina Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Hardrock Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Noen forslag: Kule bilder. Barbersett. Tree of Codes. Eller middag og slikt som er foreslått er jo også fint
Steinar40 Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Abonnement på et blad han liker Playboy? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå