girlygirl92 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Dere skjønner, hvis man bare har en spiker, også skal man henge bilderammen i trådene. see what I mean?
Daria Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Hvis tråden uansett er på baksiden av rammen og ikke synes, kan du bruke vanlig hyssing.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Om tråden ikke skal vises så er det jo samme hvilken tråd det er. Kjøp vanlig hyssing. En venninne av meg leide en leilighet der de ikke fikk lage hull i veggene. Så bildene måtte henge ned på veggen fra små spiker som ble slått inn mellom listen og taket. Da brukte de vanlig fiskegøtt. Hun er kjempeflink med interiør og bilder så det ble kjempefint. Selvfølgelig hadde det vært best å henge opp på vanlig måte, men man såg nesten ikke fiskegøttet så siden de måtte gjøre det slik, så ble det et veldig fint resultat.
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Nai. Mener du å skru en øyeskrue i hver side av rammen, og spenne nylonhyssing eller fiskesene mellom, som igjen hektes på veggspikeren?
juliane Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Vanlig fiskesene er det altfor mye spenst i etter min erfaring, vi kjøpte gjennomsiktig sene på Fargerike som holder mye bedre. 1
Gjest Spinell Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Jeg har brukt fiskesene kjøpt på sportsforretning. Pass bare på å kjøpe en som er fargeløs og ikke fluoriserende (selvlysende) hvis den kommer til å synes utenfor rammen. Som juliane sier er senen litt elastisk, men etter min erfaring skal det ganske så tunge og digre bilder til før det har særlig effekt.
girlygirl92 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2011 Tråden synes på oversiden av bildet. men tror jeg skal ha svart hyssing. hvor får man kjøpt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå