Gå til innhold

Varme - og fine vinterstøvletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips og erfaringer med vinterstøvletter til de aller kaldeste dagene?

Vet mange sikkert sverger til Sorel og Timberlands Mukluk - men jeg kjenner at de blir litt for klumpete til at jeg kommer til å bruke dem mye....

Noen som har prøvd den andre vanntette støvletter til timberland - denne her?: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/1b/a/AAAAAhGRAHEAAAAAABuhfQ.jpg?v=1166145154000

Blir de kanskje litt for kalde når gradestokken går under minus 10?

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

..... dobbelpost......

Endret av Lille-pus
Gjest Lille-pus
Skrevet

Til de aller kaldeste vinterdagene :fryser:

- de med to-sifret antall blå minusgrader er det lite som fungerer like godt som et lekkert par Topaz støvletter

(Det eneste alternativet må være Nesnalobber)

• 2 uker senere...
Skrevet

viktigste er at sålene er kuldedempende. Ikke ha tynne såler. Legg evt såler nedi.

Lille-pus de skone er glatte som du viser til... og passer om du bor i finnmark... :klemmer::fnise:

Skrevet

nesnalobber er kjempefine ja :D men de passer ikke godt i våt snø! mine ble ødelagte av det :( tok de med til skomakeren og han sa det ikke var håp for de...

Skrevet

Jeg er ordentlig frysen av meg og trenger gode støvletter om vinteren. Mitt valg har falt på Selskinnsstøvletter, avbildet i linken til Lille-pus. De har holdt meg varm og tørr i 10 år. Vurderer å kjøpe nytt par til neste vinter, mine holder fint et år til :-) Beste støvletter jeg har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...