AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Leser ofte masse om tørrshampoo og hvordan det bare er et must, men kan noen her fortelle meg hva det er, hvordan det fungerer og hvem som har den beste? Jeg er brunette.
Gjest Consensio Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Min lenke Den lenken går jo til en tråd om hvilken type som er best. Kunne ikke se at noen av innleggene der forklarte HVA tørrshampo her eller hvordan det fungerer.
Satellites Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Det er som en slags hårspray som gjør at håret ditt ikke lenger ser fett ut. Burde kjøpe en egen for brunt hår, de andre er hvite og passer best for blondt hår. Batiste er bra! (husker ikke akkurat hva det heter)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Den lenken går jo til en tråd om hvilken type som er best. Kunne ikke se at noen av innleggene der forklarte HVA tørrshampo her eller hvordan det fungerer. Neivel da, sura. Men hun spurte også om hvilken som var best og skrev at hun var brunette. Da får hun svar i den tråden om at Batiste har en egen for brunt hår. Så vet hun iallfall det. Kan ikke du finne på noe bedre enn å sitte å være frekk i tråder? Jeg kan ikke se at DU ga henne noe bedre svar. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Det er en pulversjampo som sprayes på, den absorberer fettet i håret og får det til å lukte friskere. Batiste for brunetter er den beste for brunetter. De vanlige typene etterlater seg som regel hvite partikler, mens den for brunetter er farget og synes ikke.
Gjest Consensio Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Neivel da, sura Kan ikke du finne på noe bedre enn å sitte å være frekk i tråder? Jeg kan ikke se at DU ga henne noe bedre svar. Jeg er ikke sur, ei heller frekk. Jeg ga en tilbakemelding på den linken du la ut, så det ser mer ut som at det er du som er frekkog sur. Jeg kom heller ikke med noe bedre svar fordi jeg lurer på det samme, men igjen - linken ga ikke meg noe svar heller.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Jeg er ikke sur, ei heller frekk. Jeg ga en tilbakemelding på den linken du la ut, så det ser mer ut som at det er du som er frekkog sur. Jeg kom heller ikke med noe bedre svar fordi jeg lurer på det samme, men igjen - linken ga ikke meg noe svar heller. Du er som regel sur og frekk i alle svarene dine, også i denne tråden. Jeg gidder ikke å kverulere med deg, jeg har mer fornuftige ting å gjøre. Gå og gjør noe fornuftig du også.
Gjest Consensio Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Du er som regel sur og frekk i alle svarene dine, også i denne tråden. Jeg gidder ikke å kverulere med deg, jeg har mer fornuftige ting å gjøre. Gå og gjør noe fornuftig du også. Jaja da er vi i det minste to som er sure og frekke da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå