Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen prøver på nr 2, og jeg har etter Cerazette-slutt i sommer hatt helt fine regelmessige sykluser. Har brukt EL-tester og funnet EL hver måned, har også merket godt på kroppen når EL har vært. Mensen har stort sett kommet akkurat på tida, +/- en dag. Men denne syklusen er alt bare rot! Har ikke merket noe til EL, og gikk tom for EL-tester... EL-smerter kjente jeg ikke før 5-6 dager senere enn forventet. Jeg er nå ca 4 dager over IKM, og går rundt med mensmurringer og en vond pupp.

Tror neppe jeg er gravid, for jeg vet ikke en gang om jeg hadde eggløsning denne mnd. Tok en G-test om tirsdag, og den var blank som snø, så tror ikke det er noe på gang. Men hvorfor har alt vært så fint, og så plutselig blir det bare rot??

Måtte bare lufte meg litt, for jeg blir sprø av å vente på mensen som aldri kommer siden jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid.... :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg gikk på cerazette og hadde tre fine og regelmessige sykluser. Siste mens 4.juni og etter eggløsning skulle den være rundt 18.juni pluss minus. Jeg testet, testet og testet! Ingenting!

Den 25.juni (den dagen vi giftet oss:)) fikk jeg positivt utslag på EL-test og nå er jeg ca 13 uker på vei:)

Etter eggløsning burde jeg vært ca 14 uker på vei, men alle målinger viser 13, noe som vil si at jeg ble gravid den 25.juni:)

Poenget mitt er at selv om jeg hadde heeelt regelmessige sykluser var plutselig min forsinket 1 uke i en syklus.

Har også hørt om flere som aldri fikk positivt utslag på EL-test men som likevel ble gravide:)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Når jeg sluttet på pillen for 3 år siden fikk jeg regelmessige sykluser med engang, men så etter ca 6 mnd ble det bare tull på syklusen..og jeg var ikke gravid eller noe. Akkurat som om kroppen brukte lang tid på å skjønne at jeg ikke tok pilla lengre, for når syklusen ble normal igjen fikk jeg sykt vonde mensserter også.

Skrevet

Det er helt vanlig at man plutselig får EL tidligere eller senere en måned. Trenger ikke bety noe.

Skrevet

*sukk* Ja, skjønner at det kan være normalt med sen EL. Har bare aldri opplevd det før. Og blir så lei av å ha vondt i magen mens jeg venter på å få mer vondt i magen..... Får satse på at TR kommer i løpet av helga slik at vi kan starte på ny PP så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...