AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 (endret) hei! vet ikke helt hvilken kategori dette hører hjemme under, men jeg plasserer det her både fordi det har litt med det å gjøre også +at mange vil se tråden. er det noen her som har erfaringer med sider som dette: www.streamate.com/?AFNO=1-0-623009-341541&UHNSMTY=303 dvs der man må betale for å snakke med personen.. altså som utøver("performer")ikke som kunde... hvordan fungerer det?? gode penger å tjene på dette? er jentene i det hele tatt ekte(det vil jeg tro de er)? jo flere "bransjehemmeligheter" som de som har erfaring kan fortelle om her(helt anonymt selfølgelig)jo bedre, fordi det er jo ganske interessant, man kan ikke date en person på denne måten vet jeg fordi de kan ikke gi ut info... det hører slik jeg ser det uansett ikke under begrepet prostitusjon hehe :-) sikkert noen som vil si det, men det er det jo egentlig ikke :-) hvem som helst, uansett alder og kjønn kan sette opp en profil det vet jeg, fordi det er mange sider som dette. Endret 9. september 2011 av SportyShorty
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 og nb nb: hvis det er noen som vil tjene penger på denne måten, så gjerne for meg, men ikke fortell "customer service" at dere forteller videre erfaringer på denne siden her, for da blir man nok kastet ut ganske fort hehe(jeg har ikke selv tjent penger på denne måten, men jeg vet nok litt av hvert jeg, er ikke helt uinformert heller) :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå