Gjest Gjest Skrevet 11. september 2011 #21 Skrevet 11. september 2011 Eucerin har gode hudkremer, og anbefales av hudleger. Anbefaler spesielt Eucerin Sensitive Skin pH5 hudlotion til kroppen, og Eucerin Dry Skin Smoothing Face Creme (med 5% karbamid) til ansiktet. Hudlotionen finnes både med og uten parfyme, vil anbefale den uparfymerte. Det er ikke alle apoteker som har godt utvalg av disse i hyllene, men det er bare å gi beskjed til betjeningen, så bestiller de inn etter ønske. Dette er veldig gode produkter.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2011 #22 Skrevet 12. september 2011 Jeg har brukt apobase Funker fint fordi den er så fet så den gir masse fuktighet! Jeg har prøvd aderma, decubal og diverse andre fuktighetskremer - men må si at apobase er noe av det beste jeg har prøvd. Har eksem på hendene som bare blir verre og verre, apobase fikk faktisk eksemet mitt til å nesten forsvinne og jeg begynte med den for 5 uker siden. Må spøres på veldig ofte, men det gjelder vel alle fuktighetskremmer. Decubal er heller ikke så ille, det hjalp, men apobase er etter min mening mye bedre og mer effektiv.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2011 #23 Skrevet 12. september 2011 Jeg har brukt apobase Funker fint fordi den er så fet så den gir masse fuktighet! Jeg har prøvd aderma, decubal og diverse andre fuktighetskremer - men må si at apobase er noe av det beste jeg har prøvd. Har eksem på hendene som bare blir verre og verre, apobase fikk faktisk eksemet mitt til å nesten forsvinne og jeg begynte med den for 5 uker siden. Må spøres på veldig ofte, men det gjelder vel alle fuktighetskremmer. Decubal er heller ikke så ille, det hjalp, men apobase er etter min mening mye bedre og mer effektiv.
Gjest Solmåne Skrevet 12. september 2011 #24 Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg vil anbefale agrosan, som funker bra som både fuktighetskrem og mot eksem. Denne kremen bruker jeg mot alle slags mulige plager! "En viktig ting å vite er at om du bruker kortisonholdige kremer, så vil kortison ligge igjen under huden en hel måned etter sist du smurte deg. Agrosan "trekker ut elendigheten", kortison legger bare et "lokk" på problemet for en stund. Tenk på dette når du starter med Agrosan. Det er viktig å vite at Agrosan ikke vil virke så hurtig når det ligger kortisonrester igjen i underhuden." agrosan.no Kom på at du bruker kortisonholdige salver, da vil kanskje ikke kremen funke like bra.. men jeg anbefaler den likevel Endret 12. september 2011 av Solmåne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå