Gå til innhold

Hva skremmer deg mest?  

1. 1. Hva skremmer deg mest?

• Bø!
      3
    • ...redrum...
      16
    • blir aldri skremt
      2
    • blir skremt av alt
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags skrekkfilmer synes du er verst?

Bø!-filmer som Skrik, eller psykisk skumle som The Ring, The Shining, The Haunting, Misery...

Jeg synes definitivt psykisk skumle er eklest. Skrik er også bra film, men morsom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser lite skumle filmer.

Liker minst BØ, fordi jeg hater å skvette.

Skrevet

Jeg stemte på det andre alternativ, bare fordi jeg leste Nerdrum! :ler:

Skrevet

:ler:

Vet ikke helt om sammenligningen mellom Nerdrum og Ondskapens hotell holder mål??

Skrevet

Jeg pleier ikke bli så veldig skremt av filmer ... har fått det dyttet inn i meg at sånne filmer - nei, det er ikke farlig, det er jo bare film uansett. Men - liker vel egentlig sånne psykiske skumle filmer.

Men likte ikke The Ring ... den var guffen. :roll:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis dere skal se The Ring så mååååååååååååååååååå dere for all del ikke se den dårlige hollywood remaken, det er jo så klassisk feil.

Dere må se den orginale Japanske verisjonen Ringu av Hideo Nakata, som er vanskelig å få tak i dessverre :D , men jeg kjøpte den på Avalon btw som jo har mye rare ting. Noen filmutleiere burde da også ha den på utleie syntes jeg!

Skrevet
Jeg stemte på det andre alternativ' date= bare fordi jeg leste Nerdrum! :ler:

Stussa litt der jeg og :D

Ellers så liker jeg veeeldig godt skumle filmer..gjerne psykisk skummelt!

Den filmen som har skremt meg mest er Blairwitch project. Den var digg :hår:

Skrevet

Jeg ser ikke så mye på skumle filmer. Synes de er.. ja, kjedlige. Har derfor ikke sett noen av de overnevnte filmene, annen enn skrik. Den var bra. Men ikke skummel.

Requiem for a dream derimot. Eller Pi. :lol:

De (spesielt RFAD) er utrolig bra, og ikke lite freaky.

Skrevet

Det kommer helt ann på humøret, jeg liker godt The Ring og lignende filmer, men kan også godt se elendige (men skumle!) filmer som Fredag den trettende, fordi jeg liker å skvette litt noen ganger. Men førstnevnte er definitivt best. Jeg ser forøvrig aldri skrekkfilmer alene, da får jeg ikke sove. :lol:

Skrevet

Simpelthen *elsker* skrekkfilmer! Både Bøh-typen og psykiske grøssere. Men syns at de psysiske er ett par hakk opp på kvalitetsstigen.

Men hver til sitt bruk!

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i skrekkfilmer/grøssere generelt, så om det er BØ-filmer eller psykisk skumle spiller liten rolle.

Skrevet

Jeg liker egentlig veldig godt "skumle" filmer, men de MÅ være psykiske! Ikke noe bø! her i gården :ler:

Men syntes det finnes få ordentlig ekle filmer som jeg blir redd av.

Skrevet

Ting man ikke kan forklare er skummelt.. Og ting man ikke vil ha forklaringen på :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...